English

راه‌اندازی کمپین "از خود شروع کنیم" در راستای بهبود فرهنگ ترافیک شهری کرمانشاه

در نشست تخصصی کارگروه فرهنگی ترافیک در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه برگزار و بر همکاری دستگاه‌های فرهنگی برای کمک به بهبود فرهنگ ترافیک شهری کرمانشاه در قالب راه‌اندازی کمپین "از خود شروع کنیم" تأکید شد.

راه‌اندازی کمپین "از خود شروع کنیم" در راستای بهبود فرهنگ ترافیک شهری کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، نشست تخصصی کار کارگروه تخصصی فرهنگ ترافیک با موضوع طرح‌ریزی تابستان جهت ترویج فرهنگ ترافیک و آموزش شهروندی و برنامه‌ریزی در راستای کمک به بهبود فرهنگ ترافیک شهری کرمانشاه به میزبانی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

نشست تخصصی کارگروه فرهنگی ترافیک با حضور مهدی عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، سرهنگ کیومرث غلامی معاون فرهنگی راهور استان، مهندس نوری معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه، افشین آزادی رئیس حوزه هنری استان، اسدی مرام مسئول نمایش‌های خیابانی انجمن نمایش استان و کارشناسان هنری و اجتماعی شهرداری با موضوع برنامه‌ریزی تابستان جهت ترویج و ارتقاء فرهنگ ترافیک و آموزش شهروندی برگزار شد.

گفتنی در این نشست مقرر شد با همکاری حوزه هنری و راهور استان کرمانشاه و با حمایت شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با استفاده از هنر نمایش خیابانی طرح ارتقاء فرهنگ عمومی در سطح شهر کرمانشاه و با ایجاد فضایی آرامش‌بخش فرهنگ رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پیگیری و بعد از ماه مبارک رمضان آغاز شود.

پیگیری احیاء پارک ترافیک شهر، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشترک در راستای بهبود فرهنگ ترافیک شهری، کمک به ترویج طرح سه‌شنبه بدون خودرو و انجام طرح‌های آموزش در مهدهای کودک و مدارس ابتدایی، راه‌اندازی کمپین"از خود شروع کنیم" از دیگر طرح‌های مورد پیگیری در این کارگروه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه