English

مدیرکل دامپزشکی استان در جمع اعضای هیات رییسه خانه مطبوعات:

خانه مطبوعات آذربایجان شرقی به عنوان مرجع رسمی در جامعه رسانه ای و اطلاع رسانی استان نقش آفرینی می کند

مدیرکل دامپزشکی استان گفت: خانه مطبوعات آذربایجان شرقی را به عنوان یک مرجع رسمی در جامعه می شناسیم.

خانه مطبوعات آذربایجان شرقی به عنوان مرجع رسمی در جامعه رسانه ای و اطلاع رسانی استان نقش آفرینی می کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز، امیرحسین بهداد در دیدار با اعضای هیات رییسه خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی، با بیان اینکه خانه مطبوعات، در حکم خانه پدری و محل مطمئن و امینی برای مطبوعات است، اظهار داشت: حضور بزرگان خانه مطبوعات در مجموعه ما، یک مزیت بزرگ و رزومه فاخر برای اداره کل دامپزشکی استان محسوب می شود. 

وی با اعلام اینکه خبرنگاران بهترین یاوران و آئینه داران عملکرد مدیران می باشند و خانه مطبوعات بی تردید پرچمدار این ماموریت خطیر و متعهدانه در جامعه رسانه ای نقش آفرینی می کند، افزود: اگر به خبرنگاران بها و ارزش دهیم و از آنان نترسیم و خبرنگاران هم در انعکاس نقاط ضعف و مثبت، صادقانه رفتار کنند، کسی بهتر از خبرنگار برای یک مدیر نمی توان یافت.

 بهترین بازرس برای ما مدیران، خبرنگاران می باشند

وی در همین راستا با اظهار بر اینکه به تعبیری دیگر بهترین بازرس برای ما مدیران، خبرنگاران می باشند، ادامه داد: به یقین یک عکاس و اهل قلم می تواند بهتر ببیند و دیده های خود را به نحو احسن به تصویر بکشد و به شیوه زیبا بیان کند و بهتر است متوجه باشیم که در این مسیر ابزار مهم نیست و مهم، هدف و گام برداشتن در مسیر اصلاح جامعه است.

بهداد با تأکید بر لزوم رعایت ادب، اخلاق و سواد رسانه ای افزود: بهتر است متوجه باشیم که غلط انجام دادن، پایان راه نیست و مهم ارزیابی و در نظر گرفتن امکانات، اعتبارات و انتظار متناسب با همان امکانات و اعتبارات و داشتن نگاه منصفانه است.

وی با اظهار بر اینکه ریشه تمام مشکلات در وهله اول نبود فرهنگ سازی است، متذکر شد: ریشه تمام مشکلات اجتماعی و فرهنگی ما به حلقه گمشده ای به نام ادب بر می گردد و جا دارد این بحث در جامعه ترویج یابد و آداب و رعایت اصولی اجتماعی، حتی نحوه بیان نه گفتن را به ما آموزش دهند تا همه در کسوت و صنف خود، اخلاقیات و ادب را در همه مراحل مراعات کنند.

در حوزه اطلاع رسانی و مطبوعات، امکانات را در موازات ظرفیت و جایگاه ها قرار دهیم

مدیرکل دامپزشکی استان با بیان اینکه بهتر است در حوزه اطلاع رسانی و مطبوعات، امکانات را در موازات ظرفیت و جایگاه ها قرار دهیم، ابراز داشت: این موضوع، همانند دادن یک چاقوی تیز به یک پزشک جراح برای نجات یک بیمار و دادن همان ابزار به یک جانی برای گرفتن جان یک انسان می ماند، از این رو، بهتر است امکانات به تناسب ظرفیت و دانش افراد و صد البته جایگاه حقیقی و حقوقی در اختیار آنان قرار گیرد.

بهداد، در عین حال پیشنهاد کرد: بهتر است حمایت های رسانه ای به خاطر تبیین عملکردها، اقدامات و فعالیت های دستگاه ها باشد، نه به خاطر روابط فردی و شخصی.

وی، طرح وزارتخانه ای کردن حوزه خبر و اطلاع رسانی را راهکاری موثر عنوان کرد و گفت: بهتر است این حوزه را به شکل وزارتخانه در آورند و خبرنگاران را بر اساس مجوز آن وزارت انتخاب و از نظر مالی آنان را تأمین کنند تا این قشر زحمتکش و تلاشگر با فراغت تمام به حرفه خود بپردازند و آنان نیز خبرها و خود را مورد ارزیابی قرار دهند، چون در این صورت است که می توان با شفاف سازی عملکردها، محسنات و مشکلات واقعی جامعه را به شکل دقیق بیان کرد و جامعه را به سمت رشد سوق داد.

بهداد با تاکید مجدد بر اینکه خانه مطبوعات به عنوان یک مرجع رسمی در جامعه رسانه ای و اطلاع رسانی استان مقبولیت دارد و توفیقمندانه نقش آفرینی می کند، گفت: امروز نمایندگان خانه مطبوعات در قالب اعضای هیات رییسه و بازرسان، با این عظمت و اعتبار در جمع پرسنل، مدیران و خادمان این اداره کل حضور یافته است و ما نیز علاقمندیم تا خانه مطبوعات استان، میزبان ما باشد.

مدیرکل دامپزشکی استان در ادامه با تکیه بر تبیین عملکرد این اداره کل، خاطرنشان کرد: جایگاه و ماموریت خانه مطبوعات در حوزه رسانه ای استان ما را به سمت تعامل هرچه بهتر و بیشتر با این نهاد فعال و فراگیر مطبوعاتی تشویق و ترغیب می کند.

هیات رییسه خانه مطبوعات آذربایجان شرقی

بهداد در همچنین از احساس وظیفه و حضور اسد فلاح رییس هیات مدیره خانه مطبوعات آذربایجان شرقی، مریم خدابخش نایب رییس خانه مطبوعات و همچنین سعید ایریلوزادیان از بازرسان اصلی این تشکل رسانه ای استان برای توسعه و گسترش سطح همکاری های های فیمابین خانه مطبوعات استان و اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی تشکر و قدردانی کرد.

لازم به ذکر است این دیدار متعاقب انتخاب دکتر امیرحسین بهداد مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی به عنوان مدیرکل نمونه و ممتاز در سطح ملی بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط سازمان دامپزشکی کشور در خصوص عملکرد سال 96 ادارات کل دامپزشکی استان های ایران انجام گرفت و لوح یادبودی به همین مناسبت از طرف خانه مطبوعات آذربایجان شرقی به مدیرکل دامپزشکی استان تقدیم شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه