English

رییس خانه مطبوعات آذربایجان شرقی :

فرصت برگزاری دوره های آموزشی رسانه با کد بین المللی مهیا می شود

رییس خانه مطبوعات آذربایجان شرقی گفت: با برنامه های خانه مطبوعات استان ،فرصت برگزاری دوره های آموزشی رسانه در آینده نزدیک با کد بین المللی مهیا می شود .

 فرصت برگزاری دوره های آموزشی رسانه با کد بین المللی مهیا می شود

اسد فلاح در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز طی سخنانی اظهار داشت: خانه مطبوعات استان مصمم به پیگیری مطالبات برحق این تشکل و پوشش برنامه های مصوب و اجرایی در حوزه رسانه های استانی است

عضویت قریب به ۱۶۰ نفر از همکاران رسانه ای در خانه مطبوعات استان تأیید شده است

 وی با اشاره به جایگاه و ماموریت های خانه مطبوعات استان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر عضویت قریب به ۱۶۰ نفر از همکاران رسانه ای در خانه مطبوعات استان تأیید شده است و در راستای چابک سازی و مشارکت جمعی اعضای عضو این تشکل رسانه ای فراگیر، کمیته های تخصصی تشکیل و فعال هستند.

فلاح افزود: از جمله رویکردهای اصلی ما داشتن نشریات تخصصی متنوع و متعدد در سطح ملی و حتی فراملی است و بی تردید در این راستا نیاز است که رسانه ها، از حیث نیروهای کاری متعهد، کاربلد و حرفه ای، بیش از پیش تقویت شوند.

انتظار داریم "مرکز آموزش عالی رسانه"  در شهر اولین ها دایر شود

فلاح با بیان اینکه خانه مطبوعات استان آمادگی لازم برای پوشش رسانه ای کلیه فعالیت های آموزشی  سازمان فنی و حرفه ای   را دارد، ادامه داد: انتظار داریم "مرکز آموزش عالی رسانه" به برکت همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و طبق پیشنهاد خانه مطبوعات استان با متولی گری این تشکل رسانه ای در آذربایجان شرقی و در شهر اولین ها دایر و فعال شود.

اسد فلاح

وی ادامه داد: بر اساس ظرفیت ها و توانمندی های موجود اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، امیدواریم به پشتوانه انعقاد تفاهمنامه ای جامع، همکاری و هم افزایی مقبولی بین خانه مطبوعات و آموزش فنی و حرفه ای استان اتفاق بیفتد.

رئیس  خانه مطبوعات آذربایجان شرقی  در  ادامه گفتگوی خود  با خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز اضافه کرد: ما می توانیم از ظرفیت های جاری استانی استفاده و "مرکز آموزش عالی رسانه" ای را در تبریز ایجاد و فرصت برگزاری دوره های آموزشی با کد بین المللی را نیز برای اهالی زحمتکش رسانه و علاقمندان این حرفه، مهیا کنیم. 

 وی همچنین  در خاتمه سخنان خود خواهان توجه و حمایت بیش از پیش مقامات استانی و مسوولان فرهنگی از طرح ها و اقدامات توسعه ای خانه مطبوعات آذربایجان شرقی برای ترویج و گسترش فرهنگ روزنامه خوانی و تحقق مطالبات صنفی جامعه و قشر شریف و فرهیخته رسانه های استان شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی