English

اعزام ۳۸۷ مددجوی منطقه دو بندرعباسی به سفرهای زیارتی

رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس از اعزام 387 مددجو در سال 96 از محل کمک‌های خیران و منابع امداد به مشهد مقدس و عتبات عالیات خبر داد.

اعزام 387 مددجوی منطقه دو بندرعباسی به سفرهای زیارتی

به گزارش خبرگزاری موج، سیاوش عامری، با اشاره به اینکه اردوهای تفریحی و مذهبی هرساله باهدف تعمیق باورهای دینی مددجویان انجام می‌شود، گفت: سال گذشته 201 نفر از مددجویان به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام‌شده‌اند که ۸۵ نفر از این مددجویان در قالب طرح شوق زیارت و با کمک خیران در این اردوی زیارتی شرکت کردند.

رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس همچنین از اعزام 186 نفر از مددجویان بندرعباسی به عتبات عالیات در سال 96 خبر داد و بیان کرد: ۸۵ نفر از این مددجویان نیز با مشارکت خیران نیکوکار و موسسه خیریه به این سفر زیارتی اعزام‌شده‌اند.

وی از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح شوق زیارت و اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی را نشاط افزایی و تقویت رفتارهای دینی در بین مددجویان و همچنین تحکیم بنیان خانواده و تقویت روابط منطقی و عاطفی در بین خانوارهای تحت حمایت اعلام کرد.

عامری گفت: امیدواریم در سال جاری نیز با مشارکت خوب خیران در طرح شوق زیارت بتوانیم زمینه حضور تعداد زیادی از مددجویان تحت حمایت را به سفرهای زیارتی


و عتبات عالیات فراهم کنیم تا نیازمندانی که به علت عدم تمکن مالی توانایی رفتن به این سفرهای زیارتی ندارند به آرزوی خود برسند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه