English

همزمان با ماه مبارک رمضان صورت می گیرد؛

اعزام یک هزار و ۲۰۰ روحانی مبلغ به مناطق مختلف گیلان

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان از اعزام یک هزار و 200 روحانی مبلغ همزمان با ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف استان خبر داد.

اعزام یک هزار و 200 روحانی مبلغ به مناطق مختلف گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان غبار روبی و عطر افشانی مساجد استان درحال انجام است و بیش از 2 هزار مسجد در ماه رمضان فعال هستند و برای آنها مبلغ اعزام می شود.

وی تعداد مساجد گیلان را حدود سه هزار مسجد عنوان و اضافه کرد: مهمترین وظیفه روحانیون اعزامی برگزاری نماز جماعت، بیان احکام و مسائل شرعی، جلسات قرآن و تفسیر، حلقه های معرفتی به ویژه برای جوانان و بانوان در ایام یادشده است.

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برنامه های مبلغان در ماه مبارک رمضان افزود: برنامه ها و سخنرانی ها در زمینه موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برگزار می شود.

حجت الاسلام گلمیرزاده ترویج سبک زندگی اسلامی، برنامه های پیشگیری از مصرف مواد مخدر، پرداختن به آسیب های اجتماعی روز جامعه و راهکارهای پیشگیری از آنها و اهمیت تحکیم خانواده را از مهمترین محورهای موضوعات اجتماعی و فرهنگی مبلغان در برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

نخستین روز ماه مبارک رمضان امسال مقارن با 27 اردیبهشت ماه است.


 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه