English

آغاز طرح نظارتی ضیافت در گیلان

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از آغاز اجرای طرح نظارتی ضیافت در استان خبر داد.

آغاز طرح نظارتی ضیافت در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، رضا قشلاقی امروز با اعلام این خبر افزود: این طرح در ماه  رمضان با مشارکت و همراهی نمایندگان دستگاه های نظارتی و اجرایی استان از امروز ( 22 اردیبهشت ماه) آغاز شد .

وی دامنه اجرای طرح را در حوزه تولید، توزیع و عرضه محصولات غذایی به ویژه محصولات لبنی، پروتئینی، خوارو بار، میوه و سبزیجات، روغن، برنج، خرما، آش، حلیم، زولبیا بامیه و رشته خشکار عنوان کرد.

کنترل بازار ماه رمضان در گیلان

 هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات به بهانه تغییر نرخ ارز غیرقانونی است

قشلاقی در ادامه به افزایش قیمت نرخ ارز و احتمال سوء استفاده برخی افراد از تغییر نرخ ارز اشاره و خاطرنشان کرد: با عاملان ایجاد اخلال در بازار و افزایش کاذب قیمت ها برخورد قاطع و قانونی می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به تمهیدات دولت در تخصیص منابع لازم جهت تامین کالاهای اساسی هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات به بهانه نوسانات نرخ ارز وجاهت قانونی نداشته و قابل پیگرد خواهد بود.

قشلاقی با بیان اینکه نظارت های مشترک در حوزه های صلاحیتی بویژه کالا و خدمات تشدید می شود، از شهروندان خواست هرگونه افزایش غیرقانونی قیمت را از طریق سامانه 135 تعزیرات حکومتی و 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام تا در اسرع وقت نسبت به آن اقدام غیر قانونی اقدامات لازم انجام شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان با تاکید بر اینکه امروز دشمنان ایران اسلامی کمر به نابودی ایران و ایرانی بسته اند، از همه تولید کنندگان، توزیع کنندگان و متصدیان واحدهای صنفی خواست تا در راستای ناکام گذاشتن توطئه دشمنان و در حمایت از مصرف کننده ایرانی جانب انصاف را رعایت و از افزایش غیر قانونی کالا و خدمات پرهیز کنند.

این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی