English

رشد ۶۳ درصدی طرح‌های عمرانی قصرشیرین

فرماندار قصرشیرین، شمار طرح‌های عمرانی در دست اقدام این شهرستان مرزی را 114 طرح با میانگین پیشرفت فیزیکی 63 درصد ذکر کرد.

رشد 63 درصدی طرح‌های عمرانی قصرشیرین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، فرامرز اکبری در جلسه پیگیری روند اجرای طرح‌های عمرانی در دست اقدام، اعتبار در نظر گرفته‌شده برای اجرا و تکمیل این طرح‌ها را 151 میلیارد ریال و از محل سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی، اعتبارات استانی، منابع نفت‌خیز، استفاده متوازن و ماده 12 مدیریت بحران اعلام کرد.

وی بیان کرد: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف کشاورزی، عمرانی، بهداشتی، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، خدماتی، آموزشی، مساجد و منابع طبیعی است و از مجموع اعتبارها، تاکنون 114 میلیارد ریال جذب‌شده است.

فرماندار قصرشیرین بابیان اینکه این اعتبارات برای 34 دستگاه اجرائی در بخش‌های عمران روستایی و شهری، آموزش و پرورش، امور فرهنگی و مذهبی و ورزش و جوانان تعریف‌شده است، افزود: دستگاه‌های متولی باید پیگیر طرح‌های عمرانی در دست اقدام باشند و گزارش میزان پیشرفت آن‌ها را به فرمانداری اعلام کنند.

فرماندار قصرشیرین بابیان اینکه بحث بودجه همواره در دولت تدبیر و امید مورد تأکید رئیس‌جمهوری است، اضافه کرد که دولت دکتر روحانی همواره در کمترین زمان لایحه بودجه را به مجلس تقدیم کرده است و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط باید تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات و پیشرفت طرح‌های عمرانی به‌کارگیرند.

اکبری، از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست نیازهای خود را در قالب طرح برای بودجه سال 97 به فرمانداری در راستای طرح‌های عمرانی قصرشیرین اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی