English

نماینده ی مردم هرمزگان:

توسعه مبادله های تجاری در آسیای شرقی از راهبردی های ایران است

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از سیاست های راهبردی جمهوری اسلامی ایران، توسعه مبادله های تجاری خارجی در حوزه آسیای شرقی است.

توسعه مبادله های تجاری در آسیای شرقی از راهبردی های ایران است

به گزارش خبرگزاری موج، محمد آشوری عصر پنجشنبه در نشست خبری استاندار هرمزگان و هیات تجاری ویتنام در استانداری هرمزگان، اظهار داشت: ادامه این سیاست راهبردی، حضور هیات تجاری ویتنام به عنوان شریک تجاری ایران و نقطه آغاز حرکت های اقتصادی رو به جلو است.

وی افزود: در سفر اخیر رییس مجلس شورای اسلامی به ویتنام این استقبال و هماهنگی اقتصادی برای تحکیم روابط تجاری ایران و ویتنام انجام شد که نتیجه آن سفر امروز تجاری هیات ویتنام به استان هرمزگان است.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی افزود: سطح روابط تجاری ایران و ویتنام تا 2 میلیارد دلار تعریف شده که فاز نخست این روابط تجاری از جزیره قشم با احداث کارخانه سس ماهی آغاز می شود.

آشوری هم چنین از حضور و پیگیری سفیر ایران در ویتنام برای انجام این نشست تجاری در استان هرمزگان قدردانی و بیان کرد: این حضور در جلسه هیات تجاری ویتنام با استاندار هرمزگان به رغم عرف دیپلماتیک و مشغله فراوان وی، دلالت بر استحکام پیگیری این موضوع دارد.

وی در ادامه رویکرد سرمایه گذاری در استان هرمزگان به خصوص سرمایه گذاری خارجی را رو به بهبود دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه