English

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان خبر داد

اجرای محدودیت های ترافیکی نیمه شعبان در شهر اصفهان

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان از اجرای محدودیت های ترافیکی مقطعی در برخی از خیابان های هسته مرکزی شهر در شب نیمه شعبان خبر داد.

اجرای محدودیت های ترافیکی نیمه شعبان در شهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان،  سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی با تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت ولی عصر (عج) گفت: پلیس راهنمائی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با بکارگیری توان 100 درصدی نیروهای خود آماده هر ارائه خدمت رسانی به مردم شریف و شهید پرور در برپایی هرچه با شکوهتر برگزار شدن جشن های نیمه شعبان است.

وی روان سازی ترافیک خیابان ها و تقاطع ها، جلوگیری از توقف های دوبله و راه بندان شدن مسیرها و رسیدگی به تخلفات راهنمائی و رانندگی در سریع ترین زمان ممکن را از جمله اقدامات این پلیس در این شب عنوان کرد.

سرهنگ چلمقانی از تشکیل تیم های نامحسوس با تعامل سایر ادارات استان به منظور برخورد با تخلفات راهنمائی و رانندگی ، حرکات نمایشی موتورسواران و ایجاد مزاحمت برای مردم و برخی ناهنجاری ها در شب نیمه شعبان خبر داد.

این مقام مسئول عنوان داشت: با توجه به اینکه پیش بینی می شود در برخی از خیابان های هسته مرکزی شهر اصفهان شاهد حجم بالای ترافیک باشیم در صورت تشخیص و نیاز به صورت مقطعی اقدام به اجرای محدودیت های ترافیکی در این مسیر ها خواهیم کرد.

نیمه شعبان

وی افزود: تقاطع وفایی به سمت خیابان تختی، میدان جمهوری به سمت خیابان فروغی، میدان احمد آباد به سمت خیابان ولی عصر(عج) و زیرگذر امام علی (ع)، خیابان جی به سمت میدان احمد آباد، میدان قدس به سمت چهار راه ابن سینا و محدوده پارک کوهستانی صفه، مسیرهائی هستند که احتمال اجرای محدویت های ترافیکی در آنها وجود دارد.

سرهنگ چلمقانی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی همیشگی مردم در اجرای طرح های ترافیکی پلیس اظهار داشت: از عموم شهروندانی که قصد شرکت در مراسم ها و جشن های این ایام دارند نیز می خواهیم که برای جلوگیری از ترافیک های شدید حتی المکان از بیرون آوردن خودرو های شخصی خودداری کرده و از خودروهای عمومی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: به هیئت های مذهبی نیز توصیه می کنیم به منظور جلوگیری از ترافیک و راه بندان مسیرها از توزیع نذورات بین خودروهایی که در حال تردد هستند خودداری کرده و همچنین افرادی را برای نظم و انضباط و انتظام بخشی و جلوگیری از بروز ترافیک بکار گیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه