English

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران فارس خبر داد:

کارت ورود به جلسه آزمون سطح سه و چهار حوزه علمیه خواهران فارس فردا توزیع می شود

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان فارس خبر داد: کارت ورود به جلسه آزمون سطح سه و چهار حوزه علمیه خواهران فارس سال تحصیلی 98-97 از فردا یازدهم اردیبهشت‌ماه توزیع می شود.

کارت ورود به جلسه آزمون سطح سه و چهار حوزه علمیه خواهران فارس فردا توزیع می شود

به گزارش خبرگزاری موج از شیراز، سکینه سردار گفت: کارت ورود به جلسه آزمون سطح سه و چهار حوزه علمیه خواهران فارس سال تحصیلی  98-97 از فردا یازدهم اردیبهشت‌ماه در سایت مدیریت سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی http://paziresh.whc.ir منتشر می‌شود.

وی اظهار داشت: طلاب داوطلب از یازدهم اردیبهشت‌ماه تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه با مراجعه به سایت مدیریت سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران و با واردکردن کد رهگیری خود می‌توانند نسبت به دریافت کارت و پرینت آن اقدام کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان فارس در خصوص تعداد داوطلبان این آزمون گفت: امسال در استان فارس 23 نفر در مقطع سطح چهار و 157 نفر در مقطع سطح سه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: آزمون ورودی مقاطع تکمیلی سطح سه و چهار استان فارس هم‌زمان با سراسر کشور، در ساعت 10 صبح روز جمعه مورخ 14 اردیبهشت در مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) شیراز واقع در بلوار مدرس-خیابان فضیلت-خیابان فیض-سمت راست-نبش کوچه 3 برگزار می‌شود.

سردار با تأکید بر حضور داوطلبان رأس ساعت 9 در محل آزمون و همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی، افزود: داوطلبان سطح چهار در دو نوبت صبح و بعدازظهر که نوبت صبح شامل سؤال‌های تستی و بعدازظهر شامل سؤال‌های تشریحی است و داوطلبان سطح سه فقط در نوبت صبح در آزمون شرکت می کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان فارس ادامه داد: نتایج آزمون ورودی سطح سه و چهار دهم خردادماه سال جاری در سایت مدیریت سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران اعلام و داوطلبانی که نمره بالای ٧٠ کسب کرده باشند به مصاحبه علمی دعوت خواهند شد.

سردار گفت: در حال حاضر تعداد طلاب مشغول به تحصیل در حوزه علمیه خواهران فارس 2915 نفر است که از این تعداد 2749 نفر در مقطع سطح دو، 166 نفر در مقطع سطح سه و 12 نفر در مقطع سطح ۴ مشغول به تحصیل هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی