English

بیمارستان نفت دشت‌آزادگان با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح بیمارستان نفت دشت‌آزادگان که با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد، گفت: نیاز است هویزه با ۴۵ هزار نفر جمعیت از لحاظ درمانی ارتقا پیدا کند تا این مردم احساس خوبی داشته باشند.

 بیمارستان نفت دشت‌آزادگان با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، در مراسم افتتاح بیمارستان نفت دشت‌آزادگان که امروز(9 اردیبهشت)  با حضور وزیر بهداشت و درمان برگزاری شد، قاسم ساعدی  بیان کرد: وزیر بهداشت در زمان هشت سال دفاع مقدس نیز در این منطقه حضور داشت و هم‌اکنون نیز در سومین سفر به دشت‌آزدگان، باز هم برای دفاع از سوسنگرد و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور پیدا کرد تا در کنار  مردم شهید پرور این شهرستان یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس خود و همرزمان را زنده کند.

وی، ضمن تقدیر از وزارت نفت برای حمایت از اجرای پروژه ها به ویژه انجام آمایش سرزمین اظهار کرد: از وزیر نفت برای توجه به تکمیل این سازه متروکه که مورد بی مهری دولت‌های مختلف قرار گرفته و هیچ سهمی از اعتبارات ملی و استانی به آن تخصیص داده نشده بود، تقدیر و تشکر می کنم.

ساعدی خطاب به وزیر بهداشت گفت:  مردم دشت‌آزدگان سال‌های زیادی منتظر افتتاح این بیمارستان بودند و احداث این بیمارستان که با مرگ و زندگی مردم مرتبط است مورد نیاز مردم بود.

هویزه با 45 هزار جمعیت تنها یک درمانگاه دارد

وی عنوان کرد: امیدواریم که بخش های محروم منطقه در حوزه درمان این شهرستان همچنان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

نماینده دشت‌آزدگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمعیت ۲۰۰ هزار نفری شهرستان دشت آزادگان اذعان داشت: نیاز است هویزه با ۴۵ هزار نفر جمعیت از لحاظ درمانی ارتقا پیدا کند تا این مردم احساس خوبی داشته باشند.

لازم به ذکر است است؛ هویزه در حال حاضر تنها یک درمانگاه دارد و باید ارتقا پیدا کند.

گفتنی است؛ بیمارستان شهدای نفت دشت آزادگان با زیربنای 26 هزار مترمربع  دارای بخش های داخلی، جراحی، اطفال و نوزادان، زنان و زایمان، اورژانس، اتاق عمل، دیالیز، تالاسمی، NICU، CCU ، ICU، درمانگاه تخصصی و بخش های پاراکلینیکی شامل آزمایشگاه، رادیولوژی وسی تی اسکن است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه