English

جعفرزاده ایمن آبادی؛

سران قوا زیر چتر بزرگ ولایت فقیه دلسوز نظام و انقلاب باشند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: سران قوا باید از انداختن توپ در زمین دیگری و توهین و تهمت به یکدیگر در رسانه‌ها پرهیز کنند و زیر چتر بزرگ ولایت فقیه دلسوز نظام، انقلاب و جمهوری اسلامی باشند.

سران قوا زیر چتر بزرگ ولایت فقیه دلسوز نظام و انقلاب باشند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در خصوص ضرورت وحدت و همگرایی بین قوا و تاثیر آن بر وضعیت داخلی کشور، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با فرض خام خود به دنبال حذف و نابودی انقلاب هستند، به ویژه در شرایطی که تمام نقشه‌ها و توطئه‌هایشان در منطقه توسط جمهوری اسلامی ابطال می‌شود هرگز دست از دشمنی با نظام بر نخواهند داشت.

وحدت قوا بهترین پشتیبان مردم در مواجهه با دشمنان

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: زمانی که جمهوری اسلامی در مواجهه با دشمنان سرسخت و پیچیده و مجهز به همه ابزارها و امکانات قرار میگیرد باید از پشت سر (اوضاع داخلی کشور) اطمینان خاطر داشته باشد، بنابراین مردم در نقش رزمندگان پشتیبان قرار دارند که باید  مستحکم و قدرتمند باشند.

اختلاف بین قوا موجب بروز نارضایتی اجتماعی و تزلزل خطوط انقلاب می‌شود

وی افزود: وحدت و همگرایی سه قوه قضاییه، مجریه و مقننه و پشتیبانی این وحدت از مردم قطعا تاثیرات بسیاری خواهد داشت، زیرا در صورتی که قوا یکدیگر را زیر سوال ببرند قطعا اتفاقات تلخی را شاهد خواهیم بود، زیرا در این شرایط پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب از بین رفته و رفاه اجتماعی هم به وجود نخواهد آمد بنابراین نارضایتی اجتماعی نهادینه و خط انقلاب متزلزل می‌شود.

جعفرزاده ایمن‌آبادی تاکید کرد: سران قوا باید از انداختن توپ در زمین دیگری و توهین و تهمت به یکدیگر در رسانه‌ها پرهیز کنند و زیر چتر بزرگ ولایت فقیه دلسوز نظام، انقلاب و جمهوری اسلامی باشند.

پرهیز از تنش داخلی و ایراد مطالب و ابهامات در رسانه‌ها راهکار وحدت بین مسئولان

وی راهکار ایجاد وحدت مسئولان و ارکان نظام را منوط به الزاماتی دانست و گفت: وحدت و همگرایی الزاماتی دارد که در جلسات سران قوا از جمله جلسه اخیر در مجلس به آن اشاره شد، در واقع پرهیز از تنش داخلی، تشنج و ایراد مطالب و ذهنیات و ابهامات مطرح در رسانه‌ها ضروری است.

اعتماد مردم به مسئولان در صورت تحقق اعتماد بین مسئولان

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه حمله سران سه قوه به یکدیگر در رسانه‌ها برای کشور تبعات بدی در پی خواهد داشت، افزود: این نوع برخورد هیچ توجیه معقولی ندارد، کما اینکه مردم هم از این رفتارها ناراحت شده و دلخور می‌شوند. از این رو بهتر است در جلسات در بسته به جای رسانه به ایراد نظرات خود بپردازند و در نهایت آرامش و رفاه را برای مردم رقم بزنند.

جعفرزاده معتقد است: مسئولان در گام نخست باید به یکدیگر اعتماد کنند و به هم ایمان داشته باشند زیرا مردم جلب این ایمان و اعتماد خواهند شد، آهنگ اختلاف و درگیری مردم را از مسئولان دور خواهد کرد، مسئولان باید بدانند با حمله به یکدیگر نمی‌توانند جایگاه خود را در بین مردم تثبیت کنند زیرا مردم نمی‌خواهند هزینه دعوا و اختلاف مسئولان را پرداخت کنند.

رسانه محل حل و فصل دعاوی مسئولان نیست

وی ادامه داد: برخی از مردم بر این باورند که هزینه اختلاف مسئولان و سران از جیب مردم پرداخت می‌شود، بنابراین عقل حکم می‌کند موضوعات و مسائل در جلسات حل و فصل شود زیرا رسانه محل حل و فصل دعاوی، ابهامات و اختلافات مسئولان نیست، رسانه باید اخبار را به مردم انعکاس دهد، اما متاسفانه مسولان در سخنرانی‌ها و رسانه‌های مختلف نظرات یکدیگر را نقض می‌کنند.

منافع ملی باید اولویت مسئولان باشد

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت هم‌صدایی مسئولان در موضوعات ملی و فراملی، گفت: هم‌صدایی و وحدت مسئولان باید در راستای منافع ملی باشد، در واقع اگر منافع ملی هدف و اولویت نخست مسئولان باشد، مشکلات مرتفع خواهد شد اما اگر منافع شخصی جای منافع ملی را گیرد، مشکلات افزایش خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه