English

با حضور شهردار اصفهان انجام شد؛

افتتاح ۹ پروژه میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان

9 پروژه میدان مرکزی میوه و تره بار و سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با هزینه ۱۲۷ میلیارد ریال با حضور شهردار اصفهان، نایب رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری اصفهان به بهره برداری رسید.

افتتاح 9 پروژه میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، شهردار اصفهان در مراسم افتتاح 9 پروژه میدان مرکزی میوه و تره بار با اشاره به این که سازمان میادین به عنوان یک بنگاه اقتصادی بزرگ نقش ایفا کرده و در راستای تأمین رفاه عمومی و اشتغالزایی فعالیت می کند، گفت: خوشبختانه این سازمان از جایگاه بسیار خوبی در کشور برخوردار است.

قدرت الله نوروزی با بیان این که اصفهان نیازمند روح تازه ای است، گفت: تلاش داریم با مشارکت شهروندان شهر را توسعه دهیم و فضای پر امیدی که در شهر ایجاد شده است را حفظ کنیم. 

وی با بیان اینکه امروز تالار ۲۶ میدان مرکزی میوه وتره بار، کارگاه نیک اندیش و فیلتراسیون آب فضای سبز میدان مرکزی با هدف صرفه جویی در مصرف آب و با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد ریال افتتاح شد، افزود: با توجه به اهمیت حفظ فضای سبز میدان میوه و تره بار، فیلتراسیون آب برای پساب فاضلاب ها، ایجاد آبیاری تحت فشار برای کاهش مصرف آب، سم پاشی و کوددهی فضای سبز در این پروژه ها در نظر گرفته شده است.

افتتاح پروژه شهرداری

نوروزی با بیان اینکه در سوله های سورت و بسته بندی تخم مرغ روزانه بیش از دو هزار و۵۰۰ کارتن توسط ۱۲۰ کارگر بسته بندی می شود، عنوان کرد: اجرای این گونه پروژه ها می تواند در اقتصاد شهر، تنظیم بازار و ایجاد رفاه شهروندان نقش مؤثری داشته باشد.

شهردار اصفهان با بیان این که شهرداری برای ساماندهی مشاغل مزاحم، میادین و غرفه های مختلفی را ایجاد می کند، اظهار کرد: مجموعه کارگاهی پینارت برای ساماندهی مشاغل مزاحم ایجاد شده است. این گونه کارگاه ها علاوه بر جمع آوری مشاغل مزاحم از سطح شهر، زمینه اشتغالزایی را نیز فراهم می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه