English

نماینده مردم هرمزگان؛

مردم هرمزگان قاچاقچی نیستند/ مردم چاره ای جز استفاده از ماهواره ندارند

نماینده مردم هرمزگان گفت: بواسطه شرایط خاص جغرافیایی، محدوده‌های وسیعی را سراغ داریم که پوشش شبکه‌های رسانه ملی در آنها وجود ندارد و مردم چاره‌ای جز استفاده از ماهواره را ندارند.

مردم هرمزگان قاچاقچی نیستند/ مردم چاره ای جز استفاده از ماهواره ندارند
به گزارش خبرگزاری موج، منطقه خلیج‌فارس، حسین هاشمی تختی در نشست نمایندگان عضو شورای نظارت بر صدا و سیما و مجمع نمایندگان هرمزگان که با حضور استاندار و معاون صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: پیچیدگی‌های تولیدات رسانه‌ای در استان هرمزگان همواره دغدغه رعایت مصالح عمومی در حوزه وحدت اسلامی را یادآور می‌شود اما صدا و سیما مرکز خلیج فارس توانسته بخوبی در این زمینه عمل کند.

 وی افزود: ایجاد یک فضای تفاهم در استان از کارکردهای مطلوب رسانه ملی است و برنامه‌ریزی توامان در این راستا به کمک همه‌جانبه نخبگان و فرهیختگان نیاز دارد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندرخمیر در خانه ملت تصریح کرد: در سطح استان بواسطه شرایط خاص جغرافیایی، محدوده‌های وسیعی را سراغ داریم که پوشش شبکه‌های رسانه ملی در آنها وجود ندارد و مردم چاره‌ای جز استفاده از ماهواره را ندارند.

هاشمی تختی از تدبیر استاندار هرمزگان در تامین اعتبار ۵۰ درصدی ایجاد پوشش رسانه ملی برای نقاط فاقد پوشش نیز قدردانی و عنوان کرد: تولید محتوای جذاب، با کیفیت و مردم پسند از جمله رسالت‌های مهم صدا و سیما در عصرکنونی است که بتوان مخاطب را حفظ کرد.

وی اضافه کرد: در حوزه تولید فیلم، نکته‌ای که متاسفانه بارها گلایه مردم هرمزگان را در بر داشته، منتسب کردن قاچاق به مردم این خطه است که باید این نگاه را اصلاح کرد و ما انتظار داریم نقش هرمزگان در مناسبات اقتصادملی به خوبی تبیین شود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه