English

‌معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد:

لزوم درج روز لباس کردی در تقویم

حسین خوش اقبال گفت: ما از کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی توقع داریم یک روز در تقویم را به نام لباس کردی نامگذاری کند.

لزوم درج روز لباس کردی در تقویم

‌به گزارش خبرگزاری موج، ‌حسین خوش اقبال با اشاره به اینکه استان کردستان مردمانی فرهنگی، با مفاخر بزرگ وفا دار به نظام را دارد، اظهار کرد: ‌شرایط و امکانات فرهنگی در کردستان خوب نیست.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان این مهم که باید به مسائل فرهنگی این استان عنایت ویژه‌ای شود، عنوان کرد: در شهر سنندج یک تالار فرهنگ وجود دارد که سال‌های سال است پیشرفتی بر ساخت آن انجام نشده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، تصریح کرد: مردم کردستان در زمان جنگ تحمیلی 8 سال از مرزهای ایران دفاع و بعد از آن با گروهک‌های ضد انقلاب مبارزه کردند و این مهم ثابت می‌کند که مرمان این استان به نظام وفاداراند؛ پس باید بیشتر از این موارد به آنها توجه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان این مهم که صنایع دستی در کردستان یک برند است، گفت: ما از کمیسیون فرهنگی مجلس توقع داریم که یک روز را در سال به لباس کردی اختصاص بدهند چرا که با حجاب ترین لباس است.

وی به انتصاب نخبگان کشوری برای مسئولیت های کشوری اشاره و خاطرنشان کرد: استان کردستان از لحاظ طبیعی بسیار بکر است و این مزیت می‌تواند صنعت توریسم را رونق دهد چون این مهم می تواند اشتغال را به وجود آورد.

در ادامه این جلسه ابواالقاسم امان الهی مدیرکل صداو سیمای مرکز کردستان گفت: 97 درصد مردم از صداوسیمای این مرکز رضایت دارند.

وی ضمن اشاره به اینکه صداوسیمای استان مخاطبان زیادی دارد، عنوان کرد: امروز برنامه‌های استان کردستان فرهنگی، شاد و آموزشی است و همین مسئله باعث شده این سازمان برای دیگر استان‌ها یک مرجع باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه