English

معاون سیاسی ،امنیتی واجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد :

دفاع از اقدامات دولت و نظام وظیفه تک تک مسئولان است

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار کردستان گفت: مدیران که مسئولیت و سیاست های دولت و جایگاه دولت را پذیرفتند حامی نظام و ارزش های انقلاب و دولت باشند و دفاع از اقدامات دولت و نظام وظیفه تک تک مسئولان است.

دفاع از اقدامات دولت و نظام وظیفه تک تک مسئولان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛حسین خوش اقبال اظهار داشت:دفاع از اقدامات دولت و نظام وظیفه تک تک مسئولان است.

وی عصر روز چهارشنبه در آیین تقدیر و معارفه فرماندار شهرستان قروه اظهار کرد: فرماندار نماینده عالی دولت است و مدیران شهرستان باید در راستای خدمتگزاری بیشتر به مردم با فرماندار همکاری و همراهی کنند.

معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استاندار کردستان افزود: مدیران که مسئولیت و سیاست های دولت و جایگاه دولت را پذیرفتند حامی نظام و ارزش های انقلاب و دولت باشند و دفاع از اقدامات دولت و نظام وظیفه تک تک مسئولان است.

خوش اقبال با بیان اینکه مردم به عنوان صاحبان ولی نعمت نظام هستند و باید با مردم با روی گشاده از آن ها تکریم کرد اظهار کرد: مدیریت جدید شهرستان نیاز به مشارکت مدیران دارد تا با بیان راهکار در راستای حل معضلات با توجه به استعداد شهرستان در بخش های مختلف اقتصادی از لحاظ معدن، کشاورزی و دامداری برای توسعه شهرستان قدم بردارد.

وی رسیدگی به وضعیت اقشار آسیب پذیر و ارباب رجوع، نظارت بر کار ادارات و نحوه رسیدگی به مشکلات مردم، پیگیری پروژه های نیمه تمام و ... را از دیگر موارد مهم و مدنظر برای فرماندار و دیگر مسئولان دانست.

تأکید بر استفاده از ظرفیت های موجود در شهرستان قروه که از لحاظ اقتصادی حرف بسیاری برای گفتن دارد در کنار جلب رضایت مردم و تلاش برای رسیدن به توسعه از مباحث دیگری بودند که معاون سیاسی استاندار کردستان به آن ها پرداخت.

حسین خوش اقبال با بیان اینکه بهترین قاضی ،گذشت زمان و مردم خواهند بود، عنوان کرد: تلاش می شود این شهرستان به ثبات مدیریتی با خدمتگزاری هرچه بهتر و بیشتر برای مردم دست یابد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه