English

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار کردستان:

شهرداری سنندج به صورت ویژه عملیات آماده سازی سطح شهر را جهت استقبال شایسته از مسافران نوروزی اجرا کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: شهرداری ها با انجام خدمات متنوع در سطح شهر نقش بسزایی در آماده سازی سطح شهر دارند و تمامی دستگاه ها هم در راستای استقبال شایسته از مسافران نوروزی باید شهرداری سنندج را یاری نمایند.

شهرداری سنندج به صورت ویژه عملیات آماده سازی سطح شهر را جهت استقبال شایسته از مسافران نوروزی اجرا کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حسین خوش اقبال در بازدید از شهر سنندج گفت: شهرداری سنندج به صورت ویژه عملیات آماده سازی سطح شهر راجهت استقبال شایسته از مسافران نوروزی اجرا کند.

وی صبح جمعه به همراه شهردار، مدیران شهرداری، اعضا شورا و جمعی از مسوولین استانی از روند آماده سازی سطح شهر بازدید نمود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار داشت: استان کردستان بعنوان یک استان فرهنگی هر ساله در ایام تعطیلات نوروز پذیرای خیل عظیمی از مسافران  نوروزی است.

حسین خوش اقبال بیان کرد: مهیا نمودن  امکانات رفاهی و رفع مشکلات سطح شهر یکی از مواردی است که باید تمامی دستگاههای  عضو ستاد تسهیلات نوروزی در جهت آن تلاش دو چندان داشته باشند.

وی گفت : شهرداری یکی از دستگاههای است که در ایام نوروز و در راستای آماده سازی سطح شهر نقش بسزایی دارند و شهروندان ومسافران هم دوست دارند در سال نو شهرداری تغییراتی تازه ای در سطح شهر انجام دهد.

خوش اقبال افزود: رفع مشکل سرویس های بهداشتی ، لکه گیری معابر ، خط کشی طولی خیابانها و معابر ،گل کاری پارکها و رفع مشکلات ورودی و خروجی شهرها باید بصورت ویژه در دستور کار مدیران شهرداری سنندج قرار گیرد.

وی عنوان کرد: نصب المان های نوروزی برگرفته ازآداب و فرهنگ استان در راستای معرفی فرهنگ غنی این استان به مسافران نوروزی یکی دیگر از اقداماتی است که باید شهرداری بخوبی در جهت اجرای آن عمل کند.

هماهنگی مدیران شهرداری با مسولان ستاد نوروزی باید بیش از پیش و در راستای خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارکردستان تاکید نمود: آبیدر بعنوان نماد استان کردستان باید بصورت ویژه در ایام نوروز در جهت رفع مشکلات آن اقدام نمود چرا که اغلب مسافران نوروزی از این پارک جنگلی زیبا بازید خواهند نمود.

بازدید معاون سیاسی امنیتی استاندار

خوش اقبال خطاب به مدیران استان توصیه نمود: در اجرای برنامه های فرهنگی و تفریحی برای مسافران نوروزی خلاقیت و نوآوری داشته باشید و سعی کنید فعالیت های نمونه و شاخص را در این ایام انجام دهید.

وی ابراز امیدواری نمود: با همکاری و تعامل سایر دستگاهها با شهرداری بتوانیم نوروز متفاوتی را برای شهروندان و مسافران نوروزی رقم بزنیم و مهمانان با خطره خوشی استان مار را ترک کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه