English

بسته تشویقی ویژه به کارفرمایان مددجویان کمیته امداد تعلق می گیرد

در یکساله 96 تعداد 650 مورد اشتغال از طریق مراکز کاریابی و واحدهای پذیرنده نیرو برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان ایجاد شده است.

بسته تشویقی ویژه به کارفرمایان مددجویان کمیته امداد تعلق می گیرد

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالرضا خسروانی، بابیان اینکه توانمندسازی مددجویان از طریق برنامه‌های کاریابی و تعامل با کارفرمایان از برنامه‌های محوری در کمیته امداد است، گفت: کمیته امداد به‌منظور توانمندسازی و خودکفایی مددجویان و با توجه به نیازهای کارفرمایان و با ارائه آموزش‌های لازم در مراکز فنی و حرفه‌ای به مددجویان، اشتغال آموزش دیدگان را از طریق معرفی مستقیم به کارفرمایان و مؤسسات کاریابی و شرکت‌های خدماتی پیگیری می‌کند.

وی اظهار داشت: در یکساله 96 تعداد 650 مورد اشتغال از طریق معرفی به مراکز کاریابی و واحدهای پذیرنده نیرو برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان ایجاد شده است.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کار و تلاش بین خانوارهای تحت حمایت امداد در تقویت روحیه خودباوری و خودکفایی بیان داشت: اگر خانواده‌ها قدرت ریسک اقتصادی برای دریافت تسهیلات اشتغال را نداشته باشند و یا بنا به دلایلی خواهان کار کردن برای دیگران باشند این نهاد بر اساس نیاز شرکت‌ها و کارخانجات و توانایی مددجویان آن‌ها را به‌عنوان نیروی کار به مراکز شغلی معرفی می‌کند.

وی افزود: کارفرمایان متقاضی نیروی کار می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین دفتر کمیته امداد نسبت به ارائه درخواست نیروی کار اقدام و ضمن مشارکت در امر خیر و خداپسندانه توانمندسازی مددجویان، از بسته تشویقی کاریابی این نهاد بهره‌مند شوند.

خسروانی در خصوص بسته تشویقی جهت کارفرمایان خاطر نشان کرد: کمیته امداد به منظور ایجاد انگیزه در کارفرمایان بنگاههای تولیدی و خدماتی جهت اشتغال کارجویان مورد حمایت،حق بیمه سهم کارفرمایی مددجویانی که نزد کارفرمایان مشغول به کار شوند را طی دو سال پرداخت می کند که در سال اول 100 درصد  و در سال دوم 50 درصد( تا سقف حداقل حقوق و دستمزد مصوب شورای عالی اشتغال در سال اجرا ) به کارفرمایان پرداخت می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه