English

مدیرکل زندان های استان گیلان:

خانواده پایه و اساس جامعه و کانون رشد و تعالی است

مدیر کل زندان های گیلان در اختتامیه همایش کارگاه های آموزشی مهارت زندگی در پیشگیری از طلاق همسران زندانیان و ارتقای مهارت های اخلاقی در خانواده، خانواده را پایه و اساس جامعه و کانون رشد و تعالی دانست و گفت: حمایت از خانواده زندانیان در اولویت برنامه های آموزشی اداره کل زندان گیلان قرار دارد.

خانواده پایه و اساس جامعه و  کانون رشد و تعالی است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان،  سید حمید حسینی با بیان اینکه خانواده پایه و اساس جامعه و  کانون رشد و تعالی است، بر اهمیت توجه خانواده های مددجویان با مباحث آموزشی  و حضور هرچه بیشتر و پررنگ تر آنان در این دوره ها تاکید کرد و گفت: دوره های آموزشی در کاهش آسیب های اجتماعی نقش موثری دارند و می توانند با توانمند کردن افراد آنها را در  شناخت هنجارها و ناهنجاری های اجتماع توانمندتر سازد.

وی  یکی از مجازات های اصلی که توسط قانونگذار تعیین گردیده را حبس عنوان داشت که اجرای آن را سازمان زندان ها بر عهده دارد.

حسینی افزود: در زمان تحمل حبس سرپرست خانواده، باید تمام نهادها و ادارات چتر حمایتی گسترده تری را بر روی خانواده ها پهن کرده تا خانواده احساس امنیت بیشتری نماید.

مدیرکل زندان های گیلان خانواده را پایه و اساس جامعه و  کانون رشد تعالی بیان داشت و گفت: حمایت از خانواده زندانیان در اولویت برنامه های آموزشی اداره کل زندان گیلان قرار دارد.

وی تصریح کرد:  ۵۰۰ نفر از خانواده های مددجویان سازمان زندان گیلان در این دوره های آموزشی شرکت کرده و توانستند در این دورها  ۱۶ ساعته گواهینامه دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه