English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

ساخت مجهزترین مرکز تجمیع خطوط ۱۱۰ کشور با مشارکت خیّران اصفهانی

فرمانده انتظامی استان از آغاز عملیات اجرایی ساخت مجهزترین مرکز تجمیع خطوط 110 کشور با مشارکت خیّران امنیت ساز این استان خبر داد.

ساخت مجهزترین مرکز تجمیع خطوط 110 کشور با مشارکت خیّران اصفهانی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: سرعت و دقت در خدمات رسانی به مردم همواره به عنوان یکی از اولویت های مهم نیروی انتظامی به شمار می آید و مرکز فوریت های پلیسی 110 که در واقع از آن می توان به عنوان اورژانس پلیس نام برد از جمله بخش های ناجا برای تحقق بخشیدن به این هدف است.

وی با بیان اینکه همه ساله بیش از 2 میلیون تماس با مرکز فوریت های پلیس 110 اصفهان برقرار می شود، گفت: امروز این شماره جایگاه ویژه ای در جامعه پیدا کرده و مردم برای دریافت خدمات انتظامی با این شماره تماس گرفته و درخواست امداد و یا خدمات می کنند و کارشناسان ما نیز در اسرع وقت به درخواست آنان رسیدگی و راهنمایی های لازم را ارائه می دهند.

سردار معصوم بیگی تصریح کرد: علی رغم تلاش های زیادی که در انتظامی استان صورت گرفته و خدمات خوبی که ارائه می شود اما نیاز است که در زمینه فوریت های پلیسی 110 یک سازو کار متفاوت تر و در خور شأن استان پهناور و بزرگ اصفهان دیده و فراهم شود.

پلیس 110

این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان از ساخت مجهزترین مرکز تجمیع خطوط 110 کشور با مشارکت خیّران استان خبر داد و گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند بایستی از ظرفیت های مردمی نیز برای تولید امنیت استفاده شود و همچنین ابلاغ دستورالعمل ناجا در خصوص اجرای طرح خیّرین امنیت ساز، خیّر عزیز اصفهانی ساخت این پروژه عظیم که هم به لحاظ کیفی و کمی متفاوت تر از ساختمان های پلیس 110 دیگر استان ها خواهد بود را متقبل شدند.

وی بیان داشت: این پروژه به مساحت یک هزارو  860 مترمربع و زیربنای حدود 3 هزار مترمربع است که عمده کار آن امسال به اتمام خواهد رسید و بخش تکمیلی و توسعه ای نیز در سال آتی انجام می شود.

این مقام مسئول انجام کارهای خیر در بخش تولید امنیت را نوعی باقیات صالحات برای افراد خیّر عنوان کرد و اظهار داشت: خیّران عزیز همانطور که در ساخت مساجد، مدارس و مراکز آموزشی و بهداشتی فعالیت می کنند می توانند در حوزه امنیت نیز نقش آفرینی کنند.

فرمانده انتظامی استان  اصفهان گفت: این وعده را به مردم بزرگوار اصفهان می دهم که با ساخت مجهزترین مرکز تجمیع خطوط 110 و تجهیز آن شرایط متفاوت تری برای خدمت رسانی به مردم عزیز، شریف و شهید پرور اصفهان فراهم شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی