English

آغاز به کار پنجمین نمایشگاه تخصصی ازدواج در مشهد

پنجمین نمایشگاه تخصصی ازدواج با عنوان «سنت نبوی» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

آغاز به کار پنجمین نمایشگاه تخصصی ازدواج در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد از آغاز به کار پنجمین نمایشگاه تخصصی ازدواج، سنت نبوی خبر داد.

مهدی فلسفی با بیان اینکه  پنجمین نمایشگاه تخصصی ازدواج با عنوان «سنت نبوی» در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرده است، گفت: این نمایشگاه با حضور ۲۵۰ شرکت کننده در فضایی به وسعت ۶ هزار مترمربع آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه حدود ۲۵۰ غرفه در این نمایشگاه فعالیت می‌کنند، ادامه داد: در این نمایشگاه غرفه‌هایی از انواع لوازم خانگی، آشپرخانه، کالای خواب و مبلمان برپا شده است.

برگزاری نمایشگاه سنت نبوی در مشهد

فلسفی با بیان اینکه بیشتر کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود تولید داخل است، ابراز کرد: با توجه به شعار سال در این نمایشگاه سعی بر این شده است که کالاهای تولید داخل مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

همچنین در این نمایشگاه مجموعه‌های فعال در زمینه برگزاری مجالس ازدواج از جمله باغ‌تالارها، تالارهای پذیرایی، استودیوها و آتلیه‌های عکاسی، مزون‌های لباس و مؤسسه‌های برگزار کننده مجالس ازدواج، با ارائه تخفیقات زمینه دسترسی آسان‌تر و مقرون به‌صرفه‌تر را برای جوانان در آستانه ازدواج فراهم کرده است.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد با اشاره به اینکه این نمایشگاه از سوم الی هفتم اردیبهشت‌ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است، عنوان کرد: این نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی