English

۲۰ اردیبهشت‌ماه جاری؛

جشنواره گل‌گاوزبان در اشکورات رحیم آباد رودسر برگزار می شود

سرپرست فرمانداری رودسر از برگزاری جشنواره گل‌گاوزبان در اشکورات رحیم آباد رودسر خبر داد.

 جشنواره گل‌گاوزبان در اشکورات رحیم آباد رودسر برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علی وارسته شهرستان رودسر را بزرگ‌ترین تولیدکننده گل‌گاوزبان کشور خواند و گفت: جهت معرفی بیشتر این محصول و ایجاد انگیزه برای تولیدکنندگان جشنواره گل‌گاوزبان در 20 اردیبهشت‌ماه جاری در زیاز اشکورات رحیم‌آباد این شهرستان برگزار می‌شود.

 وارسته در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: نام‌گذاری سال به‌عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب باهدف ایجاد اشتغال پایدار و تقویت هر چه بیشتر چرخه اقتصادی کشور باید به‌عنوان یک اصل و نقشه راه مدنظر همه مسئولان و مدیران قرار گیرد.

وی افزود: همه کشورهایی که در مسیر استقلال، پیشرفت و توسعه گام برداشته و به رشد اقتصادی دست پیدا کردند برای حمایت از تولیدات داخلی خودشان اهتمام ورزیدند.

حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی وظیفه همگانی است

سرپرست فرمانداری رودسر حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی را وظیفه همگانی خواند و تصریح کرد: همه باید برای تحقق شعار سال در حمایت از کالای ایرانی تلاش و در این حوزه فرهنگ‌سازی کنیم و از خرید و مصرف کالای خارجی که مشابه آن در داخل تولید می‌شود پرهیز کنیم.

فرماندار رودسر

پرهیز از مصرف چای خارجی و اولویت قرار دادن خرید محصولات داخلی

وی خطاب به مدیران ادارات برای پرهیز از مصرف چای خارجی و اولویت قرار دادن خرید محصولات داخلی و به‌ویژه تولیدات شهرستانی بیان کرد: رودسر با تولید 50 درصد گل‌گاوزبان ایران نخستین تولیدکننده گل‌گاوزبان کشور است جهت معرفی بیشتر این محصول و ایجاد انگیزه برای تولیدکنندگان جشنواره گل‌گاوزبان در ۲۰ اردیبهشت‌ماه جاری در زیاز اشکورات رحیم‌آباد این شهرستان برگزار می‌شود.

وارسته افزود: عقیده ما بر این است که همین اقدام را در خصوص حمایت از محصولات و تولیدات دیگر رودسر مانند فندق، برنج، گیاهان دارویی، گیاهان زینتی و غیره انجام شود.

وی از فرهیختگان، اصحاب رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، علما، دانشگاهیان خواست تا از تریبون‌هایی که در اختیاردارند برای آگاه‌سازی مردم در حمایت از تولیدات ملی و کالای داخلی فرهنگ‌سازی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه