English

شعر خوانی شاعر آیینی در شب میلاد سیدالساجدین(ع)

هم‌زمان با شب میلاد چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام سجاد(ع) محفل ادبی «رسم دعبل» در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

شعر خوانی شاعر آیینی در شب میلاد سیدالساجدین(ع)

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، در شب میلاد پیام‌رسان نهضت عاشورا؛ حضرت زین‌العابدین(ع) که حرم مطهر رضوی غرق در نور و سرور بود، جمعی از شاعران آیینی با حضور در محفل ادبی «رسم دعبل»  که به همت انجمن ادبی رضوی وابسته به موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در رواق دارالحکمه حرم مطهر رضوی برگزار شد، به شعرخوانی در وصف این امام همام پرداختند.

در این محفل ادبی که با حضور جمعی از زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی برگزار شد، شاعران آیینی به خوانش اشعار زیبای خود در وصف امام زین‌العابدین(ع) پرداختند.

 این مراسم با شعرخوانی جمعی از شاعران آیینی از جمله حجت‌الاسلام سید ابوالفضل مبارز، جلیل فخرایی، سید رضا یعقوبی آل و محمد امین اطاعتی با موضوع اعیاد شعبانیه و میلاد فرخنده و مسعود حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و امام سجاد(ع) همراه بود.

اجرای سرود توسط گروه سرود شمیم انتظار و مداحی و مدیحه‌سرایی ذاکران اهل‌بیت(ع) دیگر بخش‌های مراسم شب شعر «رسم دعبل» در شب میلاد امام سجاد(ع) را تشکیل داد.

گفتنی آیین شعرخوانی «رسم دعبل» هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق مبارکه دارالحکمه حرم مطهر پذیرای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه