English

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد:

زیرساخت‌های شهر خرم‌آباد، پاسخگوی نیاز مردم نیست

اردشیر دریکوندی، گفت: زیرساخت‌های شهر خرم‌آباد پاسخگوی جمعیت ۶۰۰ هزار نفری این شهر نیست.

زیرساخت‌های شهر خرم‌آباد، پاسخگوی نیاز مردم نیست

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان؛ رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد در دیدار با سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، گفت: زیرساخت‌های شهر خرم‌آباد برای جمعیت ۲۰۰ هزار نفری ایجاد شده در حالی که جمعیت امروز این شهر بیش از ۶۰۰ هزار نفر است.

اردشیر دریکوندی، افزود: شهرداری خرم‌آباد در حال حاضر یک نهاد ورشکسته است چرا که مشکلات شهر بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: شهرداری حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بدهکار است که عمده آن مربوط به مطالبات پیمانکارانی است که از سال ۹۰ به بعد پرداخت نشده است.

دریکوندی گفت: شهرداری با توجه به در آمد زایی فعلی، اگر هیچ هزینه‌ای تا چند سال آینده صورت ندهد و هیچ حقوقی و مزایایی پرداخت نکند، ظرف دو و نیم تا سه سال دیگر به نقطه صفر می رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: متاسفانه در گذشته مجموعه مدیریت شهری به دنبال درآمدهای پایدار نبودند  و تنها به بحث دریافت عوارض اکتفا کرده است.

زیرساخت‌ها، پاسخگوی نیاز مردم خرم‌آباد نیست

دریکوندی بیان کرد: زیرساخت‌ها خرم آباد جوابگوی جمعیت ۲۰۰ هزار نفری است در حالی که جمعیت شبانه در این شهر حدود ۵۰۰ هزار نفر و جمعیت روزانه آن بیش از ۶۰۰ هزار نفر است.

وی، افزود: خوشبختانه شهرداری و شورای شهر خرم‌آباد برای نخستین بار برنامه 5 ساله‌ای با افق ۲۰ ساله‌ برای شهر تعریف کرده که اتفاق مثبتی است.

دریکوندی، گفت: درآمدزایی، جذب سرمایه‌گذار و رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی شهری نیز از جمله برنامه‌های شورای اسلامی شهر خرم‌آباد است.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر به دنبال اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های کارشناسی شده است چراکه در گذشته بسیاری از پروژه‌ها بدون نظر کارشناسان اجرایی و عملیاتی شده‌اند.

دریکوندی، گفت: مردم عزیز بدانند که اعضای شورا و مجموعه مدیریت شهری خرم‌آباد، نهایت توان خود را برای رفع مشکلات شهر به کار گرفته‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی