English

استاندار آذربایجان شرقی:

تبریز مهد ورزش قهرمانی است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: تبریز مهد ورزش قهرمانی است و اداره کل ورزش و جوانان استان و قهرمانان ورزش استان همه تلاش خود را برای بازگرداندن این عنوان به تبریز به کار ببندند.

تبریز مهد ورزش قهرمانی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز ، مجید خدابخش در همایش پیاده روی همگانی تبریز، ورزش همگانی را در استان جزو اولویت های استان دانسته و اظهار کرد: مسیرهای پیاده روی و کوهپیمایی سلامت شهر تبریز از جمله ائل‌گلی و تفرجگاه عون بن علی(ع) و پارک‌های مختلف و ویزه بانوان هر روز شاهد حضور شهروندان می باشد و بر آن هستیم با افزایش زیر ساختها و سخت افزارها و در دسترس قرار دادن امکانات ورزشی برای عموم مردم ، سرانه ورزش استان را افزایش داده و بهبود بخشیم. 

وی افزود: مراسم افتتاحیه رسمی تبریز توسط دکتر روحانی رئیس جمهورکشور بههمایش پیاده روی تبریز عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال 2018 روز چهارشنبه هفته آینده در شهر تبریز برگزار می شود که مسابقات مختلف ورزشی پیش بینی شده در برنامه های این رویداد بین المللی یکی از مهمترین بخشهای جذب گردشگر داخلی و خارجی بوده، که این امر تریبونی به گستره دهکده جهانی است برای ترویج فرهنگ غنی آذربایجان و ایران اسلامی . 
  
استاندار آذربایجان شرقی همچنین گفت: پیش بینی می شود صنعت هتلداری و توریسم استان و کشور تحت الشعاع این امر بوده و از مواهب حضور گردشگران داخلی وخارجی به نفع اقتصاد داخلی و ترویج فرهنگ و هنر این مرز و بوم در خارج از مرزهای کشور بهره مند شویم.

 

اضافه وزن در کشورمان تبدیل به یک معضل شده است 

خدابخش در خاتمه سخنان خود تاکید کرد: آمار واطلاعات وزارت بهداشت و درمان حاکی از آن‌ است که اضافه وزن در کشورمان تبدیل به یک معضل شده است که با روزی نیم ساعت ورزش و پیاده روی قابل پیشگیری و بهبود وضعیت جسمانی می باشد. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه