English

معاون استاندار کرمانشاه:

اطلاع‌رسانی پیرامون خدمات صورت گرفته به آرامش و امنیت جامعه کمک می‌کند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: اطلاع‌رسانی پیرامون خدمات صورت گرفته به آرامش و امنیت جامعه کمک می‌کند.

اطلاع‌رسانی پیرامون خدمات صورت گرفته به آرامش و امنیت جامعه کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، محمدابراهیم الهی تبار در اولین نشست شورای اطلاع‌رسانی استان اظهار داشت: امر اطلاع‌رسانی در دنیای امروز تبدیل به یک ضرورت انکارناپذیر شده و در معادلات ملی و بین‌المللی بسیار اثرگذار است.

وی افزود: امروزه سرعت انتقال اطلاعات بسیار بالا رفته و اخبار به‌صورت لحظه‌ای در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت: در این شرایط مجموعه‌ای که بتواند از این پدیده جدید در عرصه اطلاع‌رسانی به‌صورت مناسبی بهره‌گیری کند، می‌تواند اثرگذار و ماندگار باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خاطرنشان ساخت: در عرصه اطلاع‌رسانی نیاز به مجموعه‌هایی است که در این زمینه سیاست‌ها و راهبردها را تعیین کند و متناسب با شرایط موجود، طرح‌ها و پروژه‌هایی را تدوین کند. مجموعه‌ای مانند شورای اطلاع‌رسانی استان که بتواند ارتباطی دوسویه و پویا میان مردم وادارات و سازمان‌های خدمات رسان را برقرار کند.

وی افزود: بخش عظیمی از خدمات نظام توسط دولت انجام می‌شود. در این وضعیت بیان تلاش‌ها و خدماتی که توسط دولت و دستگاه‌های خدمات رسان صورت می‌گیرد به آرامش و امنیت بیشتر در جامعه کمک می‌کند.

وی گفت: ظرفیت‌های بسیار مناسبی در حوزه رسانه استان وجود دارند که می‌توانند نقش بسیار اثرگذاری درروند توسعه استان و امر اطلاع‌رسانی داشته باشند.

در دنباله این نشست عظیمی مهر دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان اظهار داشت: شورای اطلاع‌رسانی استان یک ظرفیت و بستر بسیار مناسب برای ساماندهی حوزه اطلاع‌رسانی و تولید محتوا است.

وی افزود: ضرورت تشکیل این شورا از مدت‌ها قبل احساس می‌شد که خوشبختانه با توجه علاقه‌مندی و اهتمام ویژه استاندار محترم مهندس بازوند و معاونین ایشان به توسعه امر اطلاع‌رسانی این اتفاق در ابتدای سال 97 رخ داد.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی کرمانشاه عنوان کرد: در صورت یک سیاست‌گذاری درست مجموعه‌های اطلاع‌رسانی و به‌ویژه رسانه‌ها درزمینهٔ توسعه استان می‌توانند بسیار اثرگذار باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه