English

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان؛

تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی در سال ۹۷/استفاده ازکالاهای تولید داخل به جای کالا‌های وارداتی از مهمترین این برنامه هاست

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: امسال برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی ۸۳ برنامه در سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اجرا می‌شود.

تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی در سال 97/استفاده ازکالاهای تولید داخل به جای کالا‌های وارداتی از مهمترین این برنامه هاست

به گزارش خبرگزاری موج خلیل قاسمی در نشست خبری افزود: استفاده ازکالاهای تولید داخل به جای کالا‌های وارداتی از مهمترین این برنامه هاست.

وی با اشاره به اینکه این برنامه با محوریت همکاری تولیدکنندگان، عرضه کنندگان و مصرف کنندگان اجرا می‌شود گفت: پس از برگزاری جلسات با مدیران استانی و اصناف در استان کالا‌های داخلی که باید جایگزین کالا‌های وارداتی شود اعلام می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به عملکرد این سازمان در سال گذشته افزود: پارسال تعهد ایجاد فرصت شغلی در استان ۵ هزار شغل بود که در این مدت ۵ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد شد.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به رتبه نخست استان در تولید قیر گفت: در سال گذشته ۲۳ واحد تولید این محصول بیش از ۵۳۵ میلیون دلار صادرات داشتند.

قاسمی همچنین با اشاره به رتبه سوم استان در نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی در سال ۹۶ افزود: سال گذشته در بیش از ۲۱۳ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی ۹ هزار و ۳۳۹ واحد صنفی متخلف شناسایی شد.

وی گفت: این واحد‌ها بیش از هزار میلیارد تومان تخلف داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه