English

معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی استان:

آموزشکده سما استان با کاهش ملموس دانشجو مواجه نیست

معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه در آموزشکده سما استان با کاهش ملموس دانشجو مواجه نیستیم

 آموزشکده سما استان با کاهش ملموس دانشجو مواجه نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز ، شهریار حسن زاده در نشست هم اندیشی رؤسای آموزشکده سما دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: با مقایسه تعداد دانشجویان سال تحصیلی جدید با سال گذشته، خوشبختانه آموزشکده‌های سما با افت دانشجو مواجه نبوده بلکه در برخی از  آموزشکدها افزایش دانشجو نیز داشته‌ایم.

وی افزود : روسای آموزشکده ها با در نظر گرفتن علاقه ای که جوانان برای تحصیل در آموزشکده سما دارند، سعی کنند با شناسایی نقاط قوت و ضعف و پتانسیل‌های منطقه و شهر خود تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده تا سازمان را به موفقیت نزدیک کنیم.

توسعه و راه‌اندازی مدارس سما در شهرهای آذربایجان شرقی

معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: توسعه و راه‌اندازی مدارس سما در سال جدید در  شهرهای استان با استفاده از پتانسیل‌های دانشگاه از اساسی ترین اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی است.

نشست معاونان سما

حسن زاده یکی دیگر از اولویت های کاری سال 97 راه‌انداری مدارس سما استان برشمرد و گفت:  یکی از برنامه‌های مهمی که مرحله اقدام است، توسعه مدارس سما در برخی شهرهای استان است که به زودی شاهد راه اندازی مدرسه‌های جدید با استفاده از پتانسیل های دانشگاه خواهیم بود. هم اکنون مدارس سما در شهرهای گوگان، بناب، تبریز، مراغه، مرند، صوفیان و میانه راه اندازی شده و فعالیت می‌کنند.

وی  در خاتمه سخنان خود با اشاره به تاکید دکتر فرهاد رهبر مبنی بر اینکه 25 درصد از درآمدزایی دانشگاه باید از درآمدهای غیر شهریه‌ای باشد، گفت: با توجه به کاهش نقدینگی در دانشگاه آزاد اسلامی، یکی از برنامه ها و اولویت های کاری معاونت سما استان در سال جدید تلاش برای کسب درآمدهای غیر‌شهریه ای، کاهش وابستگی به شهریه دانشجویان، صرفه جویی و کاهش هزینه های جاری است تا در آینده با مشکل مواجه نشویم. لذا رؤسای آموزشکده ها با همفکری همکاران در واحدهای دانشگاهی خود پیشنهادات و راهکارهای خود را در این راستا ارائه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی