English

فرمانده انتظامی پلدختر:

حمایت از کالای ایرانی ضامن امنیت است/مبنای زندگی عوامل پلیس در پلدختر استفاده از کالای ایرانی است

فرمانده انتظامی پلدختر، گفت: حمایت از کالای ایرانی موجب ایجاد اشتغال، رفع بیکاری و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

حمایت از کالای ایرانی ضامن امنیت است/مبنای زندگی عوامل پلیس در پلدختر استفاده از کالای ایرانی است

فرمانده انتظامی پلدختر، شامگاه یک‌شنبه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری موج لرستان، اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی موجب ایجاد اشتغال، رفع بیکاری و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود و امنیت را تضمین می‌کند.

سرهنگ صفر عبدالوند، ادامه داد: مبارزه با مفاسد اقتصادی و قاچاق کالا و ارز از راه تحقق شعار سال ممکن است، لذا فرماندهی انتظامی لرستان و فرماندهی انتظامی شهرستان پلدختر، در این زمینه تدابیر لازم را اندیشیده است.

فرمانده انتظامی پلدختر، افزود: نیروی انتظامی با عزمی راسخ و جدی با کالای قاچاق مبارزه کرده و می‌کند لذا لازم است تا مردم به حمایت از کالای ایرانی تشویق شوند زیرا تحقق این امر موجب رفع بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی خواهد شد.

سرهنگ عبدالوند، گفت: مصرف تولیدات داخلی و راه‌اندازی کارخانجات، موجب خودباوری و پیشرفت کشور و استان خواهد شد. از این رو باید تلاش شود تا این مهم محقق گردد.

برای رسیدن به خودکفایی، کالای ایرانی بخریم

فرمانده انتظامی پلدختر، گفت: برای رسیدن به اهداف بلند استقلال و خود کفایی و عدم وابستگی باید همه با یک هدف واحد از کالای ایرانی حمایت کنیم و مردم را به استفاده از تولیدات داخلی تشویق کنیم که اگر هدف داشته باشیم  و مردم بخواهند از زندگی خوبی بهره مند شوند باید کالای ایرانی رونق بگیرد.

حمایت از کالای ایرانی

عوامل پلیس پلدختر، مصرف کالای ایرانی را الگوی زندگی قرار داده‌اند

وی، تاکید کرد: با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص وابستگی اقتصاد ایران به مصرف کالای خارجی و نامگذاری سال‌های اخیر به اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، نیروی انتظامی شهرستان پلدختر به عنوان سرباز ولایت، از ابتدای سال جاری، مصرف کالای ایرانی را الگوی زندگی خود قرار داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه