English

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

مشکلات ۵۰ واحد اقتصادی لرستان مورد بررسی قرار گرفت

علی آشتاب، از بررسی تعداد 50 واحد کارگری در کمیته استانی حمایت از واحدهای مشکل‌دار لرستان خبر داد.

مشکلات 50 واحد اقتصادی لرستان مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، علی آشتاب، گفت: در کمیته استانی حمایت از واحدهای مشکل‌دار، شرایط 50 واحد اقتصادی لرستان مورد بررسی قرار گرفت.

وی، با اشاره به حمایت و رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و کارگری لرستان برای تثبیت اشتغال اظهار داشت: در راستای اهداف وزارت متبوع مبنی بر حفظ و صیانت از نیروی کار و اشتغال موجود، یکی از مهمترین رسالت این اداره کل شناسایی بموقع مشکلات واحدهای کارگری و پیگیری بهنگام برای رفع و حمایت از این واحده است.  

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان، افزود: در این راستا در سال 96 تعداد 39 جلسه طرح مشکلات استانی حمایت از واحدهای مشکل دار تشکیل و بیش از 7 هزار 125 فرصت شغلی در استان تثبیت شده است.

ایجاد اشتغال پایدار اولویت است

وی به احصای واحدهای نیمه فعال و دارای مشکل استان اشاره و تاکید کرد: بایستی با برگزاری جلسات کارشناسی و هدفمند برای فعال شدن این واحدها و ایجاد اشتغال پایدار تلاش نمود.

آشتاب همچنین، تخصیص سرمایه در گردش، استمهال بدهی، بخشودگی جرایم و تقسیط مجدد وام های بانکی، مالیات و دارایی، طبقه بندی مشاغل، بیمه بیکاری، معوقات کارگران، مسائل مشاغل سخت و زیان و آور مشکلات مرتبط با محیط زیست و موضوعات مربوط به شرکت شهرک‌های صنعتی را از جمله مسائل مهم این واحد‌ها در سال گذشته عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه