English

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان؛

نبود آمبولانس دریایی ارتباطی با مرگ جوان هرمزی ندارد

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان گفت: پیرو مدارک موجود، مصدوم قبل از رسیدن به درمانگاه فوت کرده و فوت وی ارتباطی به نبود آمبولانس دریایی نداشته است.

نبود آمبولانس دریایی ارتباطی با مرگ جوان هرمزی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج؛ عبدالله غریب‌زاده ضمن ابراز تاسف و تألم به دلیل فوت جوان هرمزی در تصادف رخ داده، گفت: پیرو مدارک موجود، مصدوم قبل از رسیدن به درمانگاه فوت کرده و فوت وی ارتباطی به نبود آمبولانس دریایی نداشته است. کما اینکه جهت اعزام مصدوم دیگر هماهنگی‌های لازم به سرعت انجام شد و بیمار مذکور به بیمارستان شهید محمدی اعزام شده و اقدامات درمانی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در سه ماهه چهارم (زمستان) سال گذشته تا کنون، ۶۷ بیمار توسط آمبولانس دریایی و هوایی از جزیره هرمز به بندرعباس منتقل شده‌اند.

غریب زاده عنوان کرد: از آنجایی که استان پهناور هرمزگان دارای جزایر متعددی است وجود آمبولانس دریایی بی‌شک یکی از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در حال حاضر یک آمبولانس دریایی پیشرفته با مشارکت خیرین ساخته شده و یک آمبولانس دریایی هم به‌عنوان پشتیبان اقدام به اعزام بیماران واجد شرایط از جزایر «هرمز، لارک و قشم» می‌نمایند.

وی افزود: در مواقع لزوم علاوه بر این دو آمبولانس، پیرو قرارداد منعقد شده با سپاه پاسداران، در صورتی که آمبولانس‌های دانشگاه در حال اعزام یا ماموریت باشند، از قایق‌های سپاه برای اعزام فوری بیماران نیز استفاده می‌شود.

غریب‌‌زاده با اشاره به اهمیت وجود آمبولانس دریایی در استان خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی به محض افتتاح آمبولانس دریایی جدید، بستن قرارداد جهت خرید سه آمبولانس دریایی پیشرفته دیگر را در دستور کار خود قرار داد و امیدواریم تا قبل از پایان امسال به چرخه خدمت وارد شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه