English

نماینده ولی‌فقیه در گیلان در جمع اصحاب رسانه:

هنر انقلاب اسلامی تغییر سه معادله حاکم بر جوامع بشری است/ من خدمتگزار همه هستم

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: انقلاب اسلامی سیستم جوامع بشری را در جهان اسلامی تغییر و حاکمیت ظلم و سلطه را در جهان برچید.

هنر انقلاب اسلامی تغییر سه معادله حاکم بر جوامع بشری است/ من خدمتگزار همه هستم

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی امروز در دیدار با اصحاب رسانه به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی در رشت اصحاب رسانه را اهل بصیرت و آگاهی‌بخش جامعه دانست و اظهار کرد: آنچه می‌تواند در عرصه میدانی نمایش بزرگ از انقلاب اسلامی دهد اصحاب رسانه هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در نخستین مرحله سیستم اداره جهان را تغییر داد افزود: انقلاب اسلامی سیستم جوامع بشری را در جهان اسلامی تغییر و حاکمیت ظلم و سلطه را در جهان برچید.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه قدرت‌های بزرگ در ابتدای انقلاب ضربه مهلکی از انقلاب دریافت کردند گفت: قدرت‌های مستکبر و سلطه‌گر با گذشت زمانی اندک از انقلاب اسلامی فهمیدند که اگر در مقابل انقلاب نایستند باید به زباله‌دان تاریخ بپیوندند.

امام‌جمعه رشت با اشاره به تغییر معادله قدرت و زور در جهان پس از انقلاب افزود: ایران قبل از انقلاب میدان تاخت‌وتاز زور و زر و اسلحه بود اما با آمدن انقلاب اسلامی خون و اراده مردم لازمه مقاومت در مقابل مستکبران و قدرت‌های پوشالی بود.

فلاحتی با تأکید بر اینکه تا قبل از انقلاب اسلامی ایران در هیچ مللی حکومتی مردمی و معنوی تشکیل نشده بود خاطرنشان کرد: رهبری امام خمینی (ره) توانست نیروهای مردمی را جهت‌دار و هنرمندانه پس از پیامبران و ائمه در کشور اعمال کند و پیروزی انقلاب اسلامی را رقم بزند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان اعمال تهدیدها علیه ایران از سوی قدرت‌های جهان را بیانگر قدرت بالای جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: قدرت‌های جهان انقلاب‌های منطقه را در کشورهایی همچون تونس تغییر دادند اما اکنون به این نتیجه رسیده‌اند که ایران عامل ثبات در منطقه است.

فلاحتی با ناپخته دانستن برخی اظهارات مبنی بر اینکه اعمال جنگ‌های نظامی ایران را از پای درخواهد آورد گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند تلاویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه قدرت‌های دنیا در تلاش هستند تا قدرت ایران را در جهان اسلام بی‌اثر کند گفت: رهبری معظم انقلاب و مردم بیش‌ازپیش در مقابل تهدیدات خارجی ایستاده‌اند و مانع از زوال قدرت جمهوری اسلامی ایران می‌شوند.

فلاحتی در جمع خبرنگاران

اقتصاد مقاومتی راهکار نجات کشور از تهدیدات خارجی و داخلی است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان تهدیدات اقتصادی را از تهدیدات انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: اقتصاد مقاومتی ازجمله راهکارهایی است که می‌تواند در مقابل تهدیدات خارجی و داخلی ایران را نجات دهد.

فلاحتی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه وحدت و انسجام همه‌جانبه گفت: با وحدت و همگرایی همه نیروهای انقلاب و نسخه اهل‌فن و تجمیع افکار می‌توان خطرات احتمالی آتی در جامعه را بی‌اثر کرد.

وی با بیان اینکه برخی‌ها از عقبه مشکلات و تهدیدات آینده بی‌خبر هستند گفت: اگر می‌خواهیم در عرصه‌های فرهنگ و اقتصاد موفق باشیم باید با ورود اهل‌فن و برنامه‌ریزی بلندمدت شرایط مطلوب را برای جامعه فراهم کرد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان فقدان به‌کارگیری از افراد اهل‌فن را گره بزرگ در پیشبرد اهداف عالی انقلاب دانست و گفت: با پیشرفت فرهیختگان حوزه و دانشگاه لازم است از فنون و علوم تخصصی بهره گرفت تا شاهد رونق همه‌جانبه باشیم.

فلاحتی در جمع خبرنگاران

کسی به نام من سایت نزند

امام‌جمعه رشت بر لزوم اعتقاد به قیامت و خدمت به مردم تأکید کرد و گفت: آغاز زندگی انسان رهایی او از جسم است و لازم است قبل از موت انسان به فکر خود و خدمت بی‌منت به مردم باشد.

فلاحتی با اشاره به راه‌اندازی برخی سایت‌ها و کانال‌های خبری به نام خود گفت: از همه اصحاب رسانه درخواست می‌کنم به نام خود برای اسلام و انقلاب کار کنند و از ذکر نام بنده در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و سایت‌ها بپرهیزند.

وی سلیقه‌های گوناگون را در رسانه موجب پویایی جامعه برشمرد و گفت: خداوند طبیعت را گوناگون آفریده و تأکید می‌کنم همه سلیقه‌ها با اتحاد و هم‌گرایی برای پیشرفت و توسعه گام بردارند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به مواجه‌شدن کشور با امپراطوری بزرگ رسانه‌ای گفت: دقت در امانت‌داری و حفظ شخصیت حقیقی و حقوقی افراد در کنار عدم تعرض به مبانی حقوقی از اظهارات لجام‌گسیخته از لازمه‌های اصحاب رسانه مسلمان است.

امام‌جمعه رشت بر لزوم آینده‌نگری از سوی اصحاب رسانه و وحدت همه‌جانبه مذاهب تأکید کرد و گفت: مطرح کردن اختلافات شیعه و سنی به‌هیچ‌وجه به نفع جامعه نیست چون دشمنان اسلام دنبال مسلمان کشی هستند.

رسانه های انقلابی رسانه های معاند را رصد کنند

فلاحتی هدف اصلی رسانه را رصد صریح اخبار رسانه‌های معاند دانست و گفت: اصحاب رسانه باید با پیشرفت‌های سرعت اخبار فعلی دشمن و مواضع آن را به‌خوبی بشناسند و اقدامات عاجل و به‌جا در مقابل آن به کار بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه