English

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه:

مختومه شدن ۱۰۹۸ پرونده نوروزی با جریمه ۲ میلیارد ریالی برای متخلفین

جودکی گفت: از 15 اسفند لغایت 15 فروردین سال جاری 1098 پرونده کالا و خدمات در سازمان تعزیرات حکومتی کرمانشاه با الحاق بیش از 2 میلیارد و 702 میلیون ریال جریمه برای متخلفین مختومه شده است.

مختومه شدن 1098 پرونده نوروزی با جریمه 2 میلیارد ریالی برای متخلفین

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه در خصوص ارجاع پرونده نوروزی درزمینهٔ تخلفات کالا و خدمات، ابراز داشت: با آغاز طرح نظارت ویژه در ایام پایانی سال تا 15 فروردین درمجموع 1205 پرونده نوروزی در بخش‌های مختلف، کالا و خدمات، قاچاق، بهداشت و ... در سازمان شکل‌گرفته که از این تعداد 1098 پرونده مربوط به حوزه کالا و خدمات و عملکرد رستوران‌ها و مراکز فروش غذایی است.

وی از کشف بیش از 10 هزار و 200 کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد، تقلبی و غیرمجاز در کرمانشاه در نوروز امسال خبر داد و افزود: در طرح بسیج نظارتی بر سلامتی اقلام نوروزی علاوه بر کارشناسان سازمان تعزیرات حکومتی، متخصصان امر در حوزه بهداشت، سازمان بازرسی و قوه قضاییه نیز حضور مستمر داشته‌اند.

وی با اشاره به افزایش بازدیدها از اماکن تهیه و توزیع غذا و سایر اماکن عمومی در طول طرح و طبعاً تشکل به‌موقع پرونده نوروزی در سازمان تعزیرات استان، گفت: درمجموع در یک ماه اجرای طرح، شش هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع غذا، 131 مورد بازدید از استخرها، 280 نمونه‌برداری از مواد غذایی و 2341 مورد کلر سنجی و بازدید از منابع آب روستایی و شهری انجام شد.

کشف و ضبط 10200 کیلو مواد غذایی فاسد و تقلبی در ایام نوروز

کشف و ضبط 10200 کیلو مواد غذایی فاسد و تقلبی در ایام نوروز

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه از کشف و ضبط بیش از 10 هزار و 200 کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و تقلبی در مراکز مختلف کرمانشاه خبر داد و افزود: همچنین 25 مکان تهیه و توزیع غذا و مکان عمومی متخلف طی این مدت پلمپ شد که از این تعداد 15 مکان رستوران بودند.

جودکی تحمیل جریمه‌های سنگین در برخورد با متخلفین پرونده نوروزی تعزیرات حکومتی را امری الزامی در اجرای نحوه صحیح نظارت و بازرسی در ایام ویژه سال عنوان کرد و گفت: در اماکن، رستوران‌ها و سالن‌های غذاخوری مرکز تفریحی و گردشگری طاق‌بستان با اعزام گشت مشترک تعزیرات حکومتی متشکل از بازرسان دامپزشکی، نیروی انتظامی، مرکز بهداشت و بازرسان اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت و مشاهده تخلفاتی از قبیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تقلب و عدم نصب قیمت و تشکیل پرونده تخلفاتی و پلمپ 16 واحد غذاخوری و رستوران به دلیل عدم رفع نواقص بهداشتی معدوم نمودن گوشت و مواد غذایی فاسد مکشوفه در سطح رستوران‌ها و محل توزیع مواد غذایی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه