English

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

فراتر از تعهدات در تأمین گاز بخش های صنعتی عمل کردیم

در سال 96 در بعضی از شاخص های اجرایی مانند اشتراک پذیری و تأمین گاز بخش های صنعتی فراتر از تعهدات شرکت عمل کردیم.

فراتر از تعهدات در تأمین گاز بخش های صنعتی عمل کردیم

 به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، سیدرضا رهنمای توحیدی با اعلام این مطلب اظهار داشت: در سال 96 حدود 58700 مشترک شهری و روستایی تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته که این رقم 31 درصد بالاتر از تعهد شرکت در حوزه اشتراک پذیری بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی افزود: این رقم اشتراک پذیری  با اجرای شبکه گاز رسانی به طول 1067 کیلومتر و نصب 18400 انشعاب تحقق یافته است.

وی با اشاره به راه اندازی گازرسانی به صنایع با مصرف نزدیک به 108000 مترمکعب در ساعت اظهار داشت: در سال گذشته گازرسانی به صنایع 44درصد بیش از برنامه مصوب بوده است .

رهنمای توحیدی تصریح کرد:  برابر مصوبه شورای اقتصادی در سال جدید نیز تأمین گاز بخش های صنعتی و تولیدی با هدف حمایت از بخش های زیرساختی استان و ایجاد ارزش افزوده در محصولات روند افزایشی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان با اشاره به اینکه خدمات رسانی مطلوب به مردم و تداوم پروژه های فعال گاز رسانی مستلزم تأمین منابع مالی می باشد، اعلام کرد: امسال با مدیریت هزینه های جاری شرکت، رعایت اصل صرفه جویی، بکارگیری پیمانکاران مجرب اجرایی و نظارت  مکفی و وصول مطالبات معوق گاز بهاء، در اجرای پروژه های گازرسانی تسریع خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه