English

مدیرعامل گاز گیلان:

ضریب نفوذ گازرسانی در استان بالاتر از میانگین کشوری است

مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: ضریب نفوذ گازرسانی در استان بالاتر از میانگین کشوری است.

ضریب نفوذ گازرسانی در استان بالاتر از میانگین کشوری است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حسین اکبر، مدیرعامل شرکت گاز گیلان در نشست خبری با اقدامات گسترده شرکت گاز گیلان در سی سال گذشته را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه ضریب نفوذ گازرسانی در استان بالاتر از میانگین کشوری است، افزود: هم اکنون همه شهرهای استان (به جز شهر ماسوله به جهت دارا بودن بافت تاریخی) و 93.5 درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز بهره مند می باشند که در مقایسه با متوسط کشوری (96.9 درصد بهره مندی شهری و 72.2 درصد بهره مندی روستایی) آمار خوبی می باشد.

راه اندازی سیستم متمرکز امداد گاز در شرکت گاز گیلان

مدیرعامل شرکت گاز گیلان ادامه داد: این شرکت دارای 20 هزار کیلومتر شبکه و بیش از 560 هزار انشعاب گاز می باشد که از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر 76 درصد این خطوط نشت یابی شده است.

به گفته وی، اولویت شرکت گاز در سال های گذشته گسترش شبکه های گاز و گازرسانی به اقصی نقاط استان بود ولی هم اکنون با نزدیک شدن به پایان عملیات توسعه گاز، پروژه های کیفی در اولویت قرار گرفته است.

اکبر با بیان این مطلب اظهار داشت: پروژه های قرائت و چاپ همزمان صورتحساب، GIS، سفیران انرژی، بهینه سازی مصرف سوخت گرمکن های ایستگاه های تقلیل فشار گاز و مرکز پیام و امداد متمرکز از جمله اقدامات شرکت گاز در جهت کیفی سازی خدمات می باشد.

راه اندازی سیستم متمرکز امداد گاز در شرکت گاز گیلان

راه اندازی سیستم متمرکز امداد گاز در شرکت گاز گیلان/ تماس با شماره تلفن 194

وی در همین راستا خاطر نشان کرد: گاز گیلان تنها شرکتی است که دارای سیستم متمرکز امداد گاز در کشور می باشد و مشترکین محترم گاز در صورت بروز هر گونه مشکل و تماس با شماره تلفن 194، به سامانه یکپارچه مرکز پیام شرکت گاز در مرکز استان متصل می شوند و کارشناسان مرکز پیام با بررسی وضعیت و با توجه به تجهیز اکیپ های امدادی به GPS، نزدیک ترین گروه امدادی جهت برطرف نمودن مشکل اعزام می شود.

مدیرعامل گاز گیلان تصریح کرد: هدف شرکت گاز گیلان در سال جاری تزریق 6.9 میلیارد مترمکعب گاز به بخش های مختلف مشترکین در استان می باشد که با توجه به افزایش نسبی دمای هوا در مقایسه با سال گذشته امیدواریم تا پایان سال از مرز فروش 6 میلیارد مترمکعب گاز گذشته و رکورد جدیدی را به ثبت برسانیم.

راه اندازی سیستم متمرکز امداد گاز در شرکت گاز گیلان

اکبر نقش اصحاب رسانه را درجهت استحکام پیوند میان مردم و سازمان ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: خبرنگاران در کنار رسانه ملی سهم مهمی در جهت فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن انرژی ایفا می کنند و امیدواریم با تلاش هرچه بیشتر این عزیزان فرهنگ صرفه جویی و رعایت دمای آسایش (18 الی 21 درجه) در میان مشترکین گرامی نهادینه شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در سال جاری با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی صورت گرفته توسط رسانه ملی، خبرنگاران، آموزش و پرورش و ... شاهد هیچگونه حادثه مرگ خاموش در استان نبودیم و امیدواریم این اتفاق مبارک ادامه داشته باشد.

مدیرعامل گاز گیلان در پایان درخصوص مطالبات شرکت گاز گیلان از مشترکین گفت: بالغ بر 150 میلیارد تومان در حوزه های خانگی، حمل و نقل و صنعتی از مشترکین طلب داریم که با تعامل در حال وصول آنها و کم کردن این میزان هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی