English

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان خبر داد

کمک ۲۰ میلیاردی صنعتگران اصفهانی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت: صنعتگران اصفهانی حدود 20 میلیارد ریال به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان کمک کردند.

کمک 20 میلیاردی صنعتگران اصفهانی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حمیدرضا شیران بیان کرد:سال گذشته با مشارکت 180 واحد صنعتی در اصفهان ، 14 هزار نیازمند این استان از کمک های صاحبان صنایع صنعتگران اصفهانی بهره مند شدند.

وی افزود:این واحدهای تولیدی با استقبال از طرح‌های حمایتی این نهاد بیش از یک میلیارد و 950 میلیون تومان به‌صورت نقد، کالا و خدمات در اختیار نیازمندان اصفهانی قرار دادند.

شیران اظهار داشت: 90 نوعروس مددجو از محل کمک‌های صنعتگران و صاحبان صنایع اصفهان کمک‌هزینه جهیزیه دریافت کردند.

کمیته امداد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان ادامه داد: 223 میلیون تومان توسط این خیران نیکوکار برای تأمین جهیزیه به‌صورت نقد و کالا در اختیار کمیته امداد قرار گرفت.

وی گفت:  کمک‌های جمع‌آوری‌شده علاوه بر جهیزیه در زمینه‌های معیشت، بهداشت و درمان، آموزش و فرهنگ، اشتغال و کاریابی، مسکن، تامین لوازم ضروری زندگی و حمایت از ایتام و فرزندان محسنین هزینه شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان 10 هزار و 600 نفر از حامیان ایتام و فرزندان محسنین را از فعالان حوزه صنعت دانست و گفت: سه هزار و 530 نفر از ایتام و فرزندان محسنین از حمایت این صنعتگران نیکوکار بهره مند هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه