English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد

هزینه ۱۴.۵ میلیارد تومانی برای مسکن مددجویان اصفهانی

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: یک‌ هزار و ۸۲۰ خدمت مسکن با هزینه‌ای بیش از ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در سال جاری به مددجویان اصفهانی ارائه شد.

هزینه ۱۴.۵ میلیارد تومانی برای مسکن مددجویان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان حمیدرضا شیران با اشاره به سهم بالای اجاره خانه در هزینه‌های خانوار شهری در ایران اظهار داشت: بر این اساس تلاش برای خانه‌دار شدن مددجویان قسمت مهمی از برنامه‌های توانمندسازی و خودکفایی کمیته امداد را شامل می‌شود.

وی افزود: در موارد زیادی با تأمین مسکن برای یک خانوار مددجو آن‌ها به سطحی از توانمندی اقتصادی می‌رسند که از چرخه حمایت و مستمری کمیته امداد خارج شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به هزینه 14 میلیارد و 684 میلیون تومانی کمیته امداد اصفهان در زمینهٔ مسکن مددجویی گفت: در سال جاری تاکنون یک‌هزار و 820 خدمت در حوزه مسکن ارائه‌شده که عمده آن‌ها مربوط به تعمیرات یک‌هزار و 315 واحد، احداث 135 باب مسکن روستایی، 170 باب مسکن شهری، 24 مورد اسکان شهری و 112 پروژه بهسازی سرویس‌های بهداشتی منازل مددجویان است.

مسکن مددجویان

وی با تأکید بر پرهزینه بودن خدمات مربوط به مسکن، بیان کرد: همه تلاش خود را برای استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در استان به کار می‌بندیم تا وابستگی برنامه‌های تأمین مسکن به آورده مددجو کمتر شده و امکان خانه‌دار شدن برای تعداد بیشتری از مددجویان فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه حدود 11 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد بدون مسکن مناسب هستند و در منازل استیجاری اقامت دارند، گفت: در 11 ‌ماهه سال جاری 3 هزار و 800 کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن به ارزش 335 میلیون تومان به مددجویان پرداخت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه