English

کاهش ۳۵ درصدی جرائم خشن در بندرعباس

فرمانده انتظامی بندرعباس از کاهش ۳۵ درصدی جرائم خشن از ابتدای طرح نوروزی تاکنون در این شهرستان خبر داد.

کاهش ۳۵ درصدی جرائم خشن در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج؛ سرهنگ محمد اسماعیل مشایخ گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از یک هزار نفر سارق و مظنون به سرقت دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی بندرعباس گفت: در این مدت ۸ فقره سرقت از مسافرین نوروزی گزارش شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ایام نورو، یک هزار و ۴۵۰ نفر معتاد و کارتون خواب از سطح معابر دستگیر و جمع آوری شدند.

مشایخ گفت: در این مدت دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر افزایش ۴۱ درصدی و جرایم مسلحانه در شهرستان بندرعباس کاهش ۱۰۰ درصدی داشته است.

وی در ادامه تصریح کرد: در بحث ارتقاء امنیت و انضباط اجتماعی تعداد ۲۵۴ دستگاه موتورسیکلت و ۱۷۷ دستگاه خودروی متخلف، توقیف که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی بندرعباس افزود: از ابتدای شروع طرح نوروزی بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ تماس با مرکز ۱۱۰ برقرار که از این تعداد با راهنمایی ۷ هزار و ۵۰۰ تماس از مراجعه شهروندان به مراکز انتظامی جلوگیری شده است.

مشایخ در پایان گفت: ماموران انتظامی شهرستان همچنین طی یک عملیات پلیسی در نیمه شب گذشته یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی