English

نماینده ولی فقیه در گیلان:

عمل مسؤولان به وظایف خود عبادت است

نماینده ولی فقیه در گیلان به رهنمودهای مقام معظم رهبری در جمع مردم مشهد اشاره کرد و گفت: اگر مسؤولان وظایف خود را به خوبی انجام دهند برای آنها عبادت محسوب می‌شود.

عمل مسؤولان به وظایف خود عبادت است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، ، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در دیدار مردمی به مناسبت فرا رسیدن سال جدید با تبریک عید نوروز اظهار کرد: خداوند را شاکریم که توانستیم سال جدید را درک کنیم و امیدوارم با تکامل وارد آن شده باشیم.

وی ادامه داد: پوشیدن لباس تازه به معنای عید نیست بلکه عید روزی است که از عذاب خداوند در امان باشیم.

امام جمعه رشت اضافه کرد: امیدوارم در سال جدید روز بعد ما بهتر از روز قبل باشد و هر کسی که در هر پست و مقامی هست، رفتارش بهتر از روزهای گذشته باشد زیرا داشتن عمر طولانی ملاک نیست.

آیت‌الله قربانی در ادامه با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در جمع مردم مشهد در روز گذشته، بیان کرد: اگر مسؤولان وظایف خود را به‌خوبی انجام دهند عبادت است و اگر در انجام وظیفه کوتاهی کردند درصدد جبران آن باشند.

فعالیت‌های علمی جوانان به عنوان یکی از امیدهای کشور

وی، فعالیت‌های علمی جوانان به عنوان یکی از امیدهای کشور را از رهنمودهای مقام معظم رهبری در جمع مردم مشهد خواند و تصریح کرد: امیدوارم مسؤولان بتوانند از تلاش جوانان سخت‌کوش استفاده کنند.

ایت الله - قربانی

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری متذکر شد: در سال جدید امیدوارم تلخی‌های سال گذشته تکرار نشود و شیرینی‌های جدیدی در این سال داشته باشیم.

آیت‌الله قربانی همچنین در دیدار با فرمانده و جمعی از نیروهای مرزبانی گیلان، یادآور شد: مرزداران امنیت کشور را حفظ می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه