English

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان:

تداوم حساسیت و همدلی شرط توسعه زیست محیطی است

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در جلسه شورای اسلامی شاهین شهر گفت: تداوم حساسیت و همدلی شرط توسعه زیست محیطی در هر نقطه استان از جمله شاهین شهر است.

تداوم حساسیت و همدلی شرط توسعه زیست محیطی است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سید رحمان دانیالی در جلسه شورای اسلامی شاهین شهر که با حضورحسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسوولان شهری برگزار شد،گفت: این حساسیت و همدلی نسبت به محیط زیست می تواند باعث پیشبرد اهداف زیست محیطی شود.

وی با تاکید بر رعایت الزمات زیست محیطی توسط واحدهای صنعتی ، خدماتی و کشاورزی گفت: تجمع واحدهای صنعتی مختلف در حوزه شاهین شهر حتی در صورت استاندارد بودن هر یک از واحدها می تواند سبب بروز برخی مشکلات زیست محیطی در شهرستان شود.

حفاظت از محیط زیست

دانیالی با بیان اینکه اداره کل و ادارت تابع حفاظت محیط زیست استان در راه خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند و با متخلفان نیز جدی برخورد می کنند، گفت: تجهیز و تقویت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شاهین شهر و میمه لازمه فعالیت بهینه این دستگاه حاکمیتی در شهرستان است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان به عوارض آلایندگی نیز اشاره کرد و افزود: اختصاص عوارض آلایندگی به هر شهرستان بر اساس معیارهای علمی صورت می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی