English

عضو شورای اسلامی شهر مشهد؛

دعوت عضو شورای شهر مشهد به مشارکت عمومی در طرح خانه تکانی شهری

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اجرای طرح "خانه تکانی" شهری در مشهد شهروندان را به حضور و مشارکت در این طرح دعوت کرد.

دعوت عضو شورای شهر مشهد به مشارکت عمومی در طرح خانه تکانی شهری

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اجرای طرح "خانه تکانی" شهری در مشهد شهروندان را به حضور و مشارکت در این طرح دعوت کرد.

مسعود ریاضی با بیان اینکه به لحاظ  اقتصادی در روزهای پایانی سال شرایط دشوار است و افراد نیازمند جامعه قدرت خرید لوازم منزل ضروری را ندارند اظهار داشت:طرح خانه تکانی شهرداری مشهد باعث می شود افرادی که لوازم مستعمل تمیز و سالم دارند این وسایل را تحویل ایستگاه های شهرداری دهند یا با شماره های ارتباط مستقیم مردمی تماس بگیرند که خادمین مردم وسایل را حتی از در خانه تحویل گرفته و به دست نیازمندان برسانند.

 وی افزود:طرح خانه تکانی دو اتفاق مهم را رقم می زند یک اینکه وسایلی را که مردم در پایان سال می خواهند بیرون بریزند به چرخه بازیافت بر می گردد، دوم اینکه وسایل تمیز و سالم به افراد نیازمند می رسد.

ریاضی تاکید کرد:امیدوارم با اطلاع رسانی هایی که انجام می شود مردم به خوبی با طرح خانه تکانی آشنا شوند و سپس این طرح ها فقط به یک بازه زمانی پایان سال موکول نشود ودر تمامی ایام سال در زمان های مشخص انجام شود.

اجرای طرح خانه تکانی شهری در مشهد

عضو کمیسیون ویژه عمران و توسعه توس خاطرنشان کرد:همچنین به منظور تعامل بیشتر شهروندان با مدیریت شهری و با هدف دستیابی به شعار «مشهد شهر هوشمند، شهر امید و زندگی» دستاوردهای شاخص هوشمند سازی در طرح های بزرگی همچون خانه تکانی به شهروندان ارائه می شود.

وی  در خصوص اینکه اجرای طرح خانه تکانی شهری با هدف مشارکت شهروندان در تنظیف مساجد و مدارس با مشارکت مردم و مسئولین معرفی شده است تصریح کرد:به مناطق شهرداری ماموریت داده شده است تا با استفاده از تمام توان  در این کار خیر و خداپسندانه شرکت کنند که امیدواریم با طراوارت وشادابی خاصی وارد سال 97 شویم.

رسانه ها با هر گرایش سیاسی برای کمک به مردم همیشه پیش قدم بوده اند

ریاضی با تاکید بر اینکه رسانه ها وقتی به وظایف انسانی و مردمی خودشان عمل میکنند همیشه تاثیرگذار هستند عنوان کرد: در مجموع عملکرد رسانه های استان در سال 96  در بحث اطلاع رسانی خدمات شهرداری به مردم را خیلی مثبت ارزیابی میکنم هرجا که به رفتارهای انسانی انجام  شود انتظار داریم رسانه ها پوشش  دهند،رسانه ها با هر گرایش سیاسی برای منافع ملی و کمک به مردم همیشه پیش قدم بوده اند.

وی با تمجید از عملکرد معاونت خدمات محیط زیست شهرداری مشهد در هفته درختکاری گفت:خوشبختانه در هفته درختکاری عملکرد معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد با توجه به تجربه آقای کاظمی در سال های گذشته بسیار خوب بود که امیدواریم در هفته خانه تکانی هم در عرصه اجرایی و اطلاع رسانی این اتفاق باز هم رقم بخورد و شاهد ارتباط بیشتر مردم با شهرداری مشهد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه