English

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان خبر داد

ویژه برنامه تحویل سال نو در باغ موزه چهل ستون اصفهان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: ویژه برنامه تحویل سال از ساعت ۱۳تا ۲۰ روز ۲۹ اسفند در باغ موزه چهل ستون با حضور هنرمندان کشور پخش می شود.

ویژه برنامه تحویل سال  نو در باغ موزه چهل ستون اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مسعود احمدی افزادی در جمع خبرنگاران بیان داشت: در ایام نوروز سال 97سریال‌ تاریخی هیچ‌کاره با موضوع اقتصاد مقاومتی و در قالب طنز پخش خواهد شد.

وی افزود: ویژه ‌برنامه سال‌تحویل ناز نوروز، برنامه مشاعره با لهجه اصفهانی و برنامه‌های زنده‌رود، ستاره ‌چینی و تماشاخانه، دیگر ویژه‌برنامه‌ها در نوروز  97خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان  با اشاره به تولید سریال و مستند های فاخر در خصوص شهدا گفت: این مهم نیاز به اراده همه بخش های استان دارد و حتی طرح هایی درمورد تولید سریال و مستند درخصوص شهید بهشتی و شهیدان خرازی و همت آماده کرده ایم.

صداو سیما اصفهان

احمدی افزادی اظهار داشت: در بین گروه های خبر رسان فضای مجازی جزء پنج کانال برتر صدا وسیمای کشور بودیم و قرار است از نوروز 97 فعالیتهای خبری در پیام رسان بومی سروش افزایش یابد.

وی درخصوص میزان مخاطبان شبکه اصفهان نیز گفت: در تلویزیون ۷۴درصد ورادیو ۳۸ ودرصد مخاطب فعال داریم که رضایت نسبی روبه بالا دارند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان با اشاره به اینکه ویژه برنامه تحویل سال از ساعت ۱۳تا ۲۰ روز ۲۹ اسفند در باغ موزه چهل ستون و گلستان شهدا با حضور هنرمندان کشور پخش می شود گفت: رادیو اصفهان هم هرروز کنار مسافران وگردشگران نوروزی است و حوزه فضای مجازی پرتلاش تر ظاهر می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه