English

نظارت مستمر پلیس کرمانشاه در چهارشنبه‌سوری و ایام نوروز؛

پلیس با مزاحمین آرامش مردم مدارا نمی‌کند/ کشف ۵ میلیون و ۳۶۰ هزار مواد محترقه در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: نوروز امسال پلیس با تمام توان و به‌صورت تمام‌وقت در خدمت مردم خواهد بود و به‌منظور تأمین امنیت و آرامش مردم در چهارشنبه آخر سال و همچنین ایام نوروز با هنجارشکنان به‌هیچ‌عنوان مماشات نکرده و به‌شدت برخورد می‌کند.

پلیس با مزاحمین آرامش مردم مدارا نمی‌کند/ کشف 5 میلیون و 360 هزار مواد محترقه در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار منوچهر امان‌اللهی با اشاره به تمهیدات پلیس برای تأمین امنیت چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: پلیس به‌صورت شبانه‌روزی و مداوم باکسانی که شب چهارشنبه‌سوری برای مردم مزاحمت ایجاد کرده، باعث اخلال در نظم عمومی جامعه شوند، به‌شدت برخورد خواهد کرد.

وی ضمن هشدار به صاحبان خودروهایی که در شب چهارشنبه‌سوری برای دیگران مزاحمت ایجاد می‌کنند، ابراز داشت: خودروهای متخلف به‌سرعت متوقف، بازداشت و تا پایان تعطیلات نوروز روانه پارکینگ خواهند شد.

امان‌اللهی با اشاره به اندیشیده شدن اقدامات پیشگیرانه و نظارت بر اماکنی که فروش مواد محترقه دارند، گفت: کنترل لازم در این زمینه صورت گرفته و تاکنون پنج میلیون و 360 هزار انواع مواد منفجره و محترقه کشف‌شده که آمار قابل‌توجهی است اما در کنار این تمهیدات می‌طلبد که خانواده‌ها به‌ویژه در این ایان نظارت بیشتری بر عملکرد نوجوانان و جوانان خود داشته باشند.

 فرمانده انتظامی کرمانشاه با اشاره به استفاده از ظرفیت پلیس افتخاری در شهرها و کلانتری‌ها در نوروز، گفت: برای حضور پلیس در پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان به‌منظور تأمین امنیت مردم استان و میهمانان نوروزی برنامه‌ریزی‌شده است و در این راستا حضور کلانتری‌ها حضور پررنگ‌تر خواهد شد.

سرقت‌ها در کرمانشاه سه درصد کاهش داشته است

امان‌اللهی بابیان این مطلب که امسال در مقایسه با سال گذشته درمجموع کاهش سه‌درصدی سرقت‌ها را در استان شاهد بوده‌ایم، گفت: این روند کاهشی در حوزه سرقت‌های مهم همچون سرقت منزل و مغازه کاهش 12 درصدی، سرقت موتورسیکلت کاهش 28 درصدی، سرقت خودرو کاهش 4 درصدی و سرقت به عنف کاهش 13 درصدی را در سطح استان داشته است..

 وی با اشاره به کاهش 55 درصدی شرارت‌ها، قمه‌کشی و... در کرمانشاه، افزود: امسال برای چندمین سال متوالی برخورد با اراذل‌واوباش جزو اولویت کاری پلیس در استان کرمانشاه بود و در همین راستا امسال شاهد کاهش 38 درصدی نزاع‌های فردی و دسته‌جمعی را در استان کرمانشاه بوده‌ایم.

 قاچاق سوخت در کرمانشاه

رشد 7 درصدی قاچاق سوخت در کرمانشاه

فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه با اشاره به افزایش 81 درصدی کشف قاچاق سوخت در استان کرمانشاه بیان کرد: امسال 138 باند سارقین متلاشی‌شده که این میزان افزایش هفت‌درصدی در مقایسه با سال گذشته را دارد، ضمن اینکه بیش از 6600 سارق نیز دستگیر شدند که این آمار نسبت به سال گذشته رشد پنج‌درصدی دارد.

وی کشف سرقت‌ها در استان کرمانشاه را دارای افزایش پنج‌درصدی نسبت به سال گذشته دانست و عنوان داشت: امسال 630 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف‌شده که رشد 45 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است و همچنین در حوزه قاچاق کالا 27 باند در استان شناسایی و منهدم شده و 1911 قاچاقچی کالا نیز دستگیر شدند. همچنین 1177 خودرو در این حوزه توقیف‌شده است.

 کشفیات مواد مخدر به میزان 2 تن و 500 کیلوگرم

رشد صددرصدی کشفیات مواد مخدر به میزان 2 تن و 500 کیلوگرم

سردار امان‌اللهی افزود: امسال بیش از 100 درصد رشد کشفیات مواد مخدر در استان داشته‌ایم و میزان کشفیات به دو تن و 500 کیلوگرم رسیده است و تاکنون 39 باند قاچاق مواد مخدر شناسایی و 173 قاچاقچی دستگیرشده‌اند و همچنین 6384 توزیع‌کننده مواد مخدر هم دستگیرشده‌اند.

وی خاطرنشان ساخت: امسال 1282 مرحله اجرای طرح‌های برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر در استان داشته‌ایم که 286 مغازه، مرکز تجاری و منزل در این خصوص پلمپ شده و اقدامات قانونی برای اجرای قانون مصادره این اماکن در حال پیگیری است.

فرمانده انتظامی کرمانشاه با اشاره به شناسایی، برخورد و متلاشی کردن 9 کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی و شیشه در کرمانشاه توسط پلیس، افزود: امسال درمجموع کارهای خوبی در حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان اجراشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه