English

کشف ۶۳۰ هزار مواد محترقه در جوانرود

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف بیش از 636 هزار عدد انواع مواد محترقه در شهرستان جوانرود خبر داد.

کشف 630 هزار مواد محترقه در جوانرود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار منوچهر امان‌اللهی با اعلام خبر کشف 630 هزار مواد محترقه در جوانرود اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی از ورود محموله مواد محترقه از طریق نوار مرزی به داخل شهرستان جوانرود باخبر شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قراردادند.

وی بابیان اینکه مقصد این محموله استان‌های مرکزی کشور بود، افزود: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس و طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه مأموران پلیس آگاهی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه به انبار دپوی مواد محترقه ورود و در بازرسی از این محل تعداد 636 هزار انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی کرمانشاه در این رابطه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضائی شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و چنانچه شخص یا اشخاصی قصد ایجاد رعب و وحشت و یا تعرض به جان و مال مردم را داشته باشند، پلیس بدون اغماض و در چارچوب قانون و بااقتدار با آنان برخورد خواهد کرد.

امان‌اللهی گفت: به استناد قانون مجازات اسلامی هرگونه قاچاق، خریدوفروش مواد منفجره و محترقه غیرمجاز جرم محسوب می‌شود و مرتکبین آن طبق مجازات مندرج در قانون محکوم خواهند شد.

وی از شهروندان خواست ضمن مراقبت از فرزندانشان در ایام پایانی سال، در صورت شناسایی عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه، بلافاصله مراتب را به پلیس گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه