English

مهرداد بائوج لاهوتی مطرح کرد

عدم اطلاع برخی نمایندگان از بندهای محتوایی بودجه در زمان رای گیری

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان بررسی یک جا 200 ردیف از بودجه رأی گرفته شد با این اوصاف برخی از نمایندگان از بندهای محتوایی این ردیف‌ها اطلاعی نداشتند.

عدم اطلاع برخی نمایندگان از بندهای محتوایی بودجه در زمان رای گیری

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مهرداد بائوج لاهوتی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 20 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: تذکر اینجانب درباره ماده 186 در زمینه بودجه است، ما در ردیف‌های بودجه شاهد بودیم در زمان بررسی یک جا 200 ردیف از بودجه رأی گرفته شد با این اوصاف برخی از نمایندگان از بندهای محتوایی این ردیف‌ها اطلاعی نداشتند.

اختصاص بیش از ۳ هزار میلیارد درآمد مالیات بر ارزش افزوده شهرداری به هدفمندی یارانه ها خیانت است

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اختصاص 3 هزار و 200 میلیارد تومان از درآمد مالیات بر ارزش افزوده شهرداری‌ها به هدفمندی یارانه‌ها بالاترین خیانت است و این در حالی است که دولت یک حلقه واسطی است که پول را واریز کند بنابراین باید دولت یک درصد از مالیات ارزش افزوده را در این راستا وصول کند.

وی تصریح کرد: ما قانون معلولیت را در مجلس شورای اسلامی تصویب کردیم بنابراین آقای پزشکیان خواهش می‌کنم دستور دهید اعتبار بهزیستی در این راستا پرداخت شود زیرا خزانه‌داری تخصیص فوق را اختصاص داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه