English

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت:

شهرستان شفت دارای ٣٧ کانون فرهنگی هنری است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت در خصوص تعداد کانون های فرهنگی هنری مساجد شفت گفت: شهرستان شفت دارای ٣٧ کانون فرهنگی هنری است که از این تعداد ٤ باب در حوزه شهری و٣٣باب در حوزه روستایی است.

شهرستان شفت دارای ٣٧ کانون فرهنگی هنری است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مهنا بابایی مقدم با بیان اینکه شهرستان شفت دارای ٣٧ کانون فرهنگی هنری است گفت: همزمان بابرگزاری همایش سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان در شانزدهم اسفند ٩٦ و نیز دیدار فعالان کانون ها با آیت ا... قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان از سه کانون برتر شفت نیز تقدیر تشکر بعمل آمد.

وی ادامه داد: ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد در ١٨  اسفند سال ١٣٧١ با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و باهدف مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تأسیس شد.

مسجد یادآور بندگی و کرنش در پیشگاه خداوند متعال است

این مسوول تصریح کرد: در فرهنگ دینی نام مسجد یادآور بندگی و کرنش در پیشگاه خداوندمتعال است، مسجد یعنی جایگاه سجده و سجده در حقیقت برترین و اصیل ترین محل عبادت و بندگی انسان است.

وی تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد را از جمله اقدامات زیربنایی دانست و افزود: باتوجه به این که بخش اعظم افرادجامعه را قشر نوجوان و جوان تشکیل می دهند بنابراین کانون های مساجد می توانند با انجام فعالیت های فرهنگی هنری و جذب نسل جوان نقش بسزایی را در مصونیت آنان از آسیب های اجتماعی و انحرافات فکری و سیاسی ایفا نمایند.

بابایی مقدم در خصوص تعداد کانون های فرهنگی هنری مساجد شفت اذعان کرد: شهرستان شفت دارای ٣٧ کانون فرهنگی هنری است که از این تعداد ٤ باب درحوزه شهری و٣٣باب درحوزه روستایی به فعالیت های فرهنگی هنری وتبلیغی می پردازند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت در پایان یادآور شد: در مراسم مذکور از سه کانون صدیقه کبری در روستای ناصران، امام صادق(ع) روستای خرمکش و باقرالعلوم(ع) از بخش احمد سرگوراب شهرستان شفت به دلیل فعالیت مستمر و مشارکت در اجرای برنامه هاتجلیل بعمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه