English

معاون سیاسی، امنیتی و‌ اجتماعی استاندار گیلان:

راه اندازی اورژانس هوایی یکی از نیازهای اساسی استان است

معاون سیاسی، امنیتی و‌ اجتماعی استاندار گیلان راه اندازی اورژانس هوایی را یکی از نیازهای اساسی استان تلقی و تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر به جد پیگیر باشند.

راه اندازی اورژانس هوایی یکی از نیازهای اساسی استان است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علی اصغر جمشیدنژاد در جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی بر راه اندازی اورژانس هوایی را یکی از نیازهای اساسی استان عنوان کرد.

وی افزود: پیشگیری از آسیب های جانی بخصوص در ایام تعطیلات نوروز دقت نظر بیشتری می طلبد.

وی در ادامه با بیان اینکه ابتدا باید به میزان فراوانی هریک از آسیب ها در استان توجه داشت، تاکید کرد: به نحوی برنامه ریزی شود تا عوارض احتمالی بویژه در ایام نوروز به حداقل ممکن برسد.

باید نتیجه مثبت عملکرد ما در زندگی مردم دیده شود

معاون استاندار گیلان با اشاره به لزوم انجام فعالیت های پژوهشی، علمی ‌و اجرایی، تاکید کرد: باید نتیجه مثبت عملکرد ما در زندگی مردم دیده شود.

کارگروه سلامت

جمشیدنژاد خاطرنشان کرد: توسعه مثلث قدرتمند دولت، ملت و نهاد های مردمی، راه حل برون رفت از مشکلات بهداشت، درمان و سلامت است.

وی راه اندازی اورژانس هوایی را یکی از نیازهای اساسی استان تلقی و تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر به جد پیگیر باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و‌ اجتماعی استاندار گیلان همچنین در پایان سخنانش با اشاره به ۴ اقلیمه بودن استان گیلان نسبت به ۶اقلیم موجود در کشور، تاکید داشت: وجود ظرفیت گیاهان دارویی می توانذ فرصت خوبی برای ایجاد ارزش افزوده در استان ایجاد کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی