English

در جریان برگزاری انتخابات الکترونیک صبح امروز؛

سرپرست خبرگزاری موج لرستان پیروز انتخابات خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های این استان شد

صبح امروز در جریان برگزاری انتخابات خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان، امین ساکی به عنوان نماینده خبرگزاری‌های استان، انتخاب شد.

سرپرست خبرگزاری موج لرستان پیروز انتخابات خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های این استان شد

به گزارش خبرگزاری موج؛ صبح امروز، با رای اعضای خانه مطبوعات، امین ساکی سرپرست نمایندگی خبرگزاری موج لرستان، به عنوان عضو هیات رئیسه خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های این استان انتخاب شد.

بر اساس این گزارش و طبق اعلام خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی کشور، در این انتخابات که پیش از ظهر امروز و به‌صورت آنلاین از طریق سایت خانه‌ مطبوعات کشور برگزار شد، ١٠٢ نفر از اعضای مجمع عمومی خانه‌ مطبوعات استان که حدود ٧٦/٦٩درصد واجدین شرایط رأی‌دهی را تشکیل می‌دادند، از میان ٢٨ نامزد متقاضی حضور در هیات مدیره‌ خانه‌ مطبوعات، هیات رئیسه مورد نظر خود را انتخاب کردند.

بر اساس آرای اعلامی از سوی خانه‌ مطبوعات کشور، امین ساکی (نمایندگی خبرگزاری)، سید احمد موسوی(خبرنگار)، حمید مریدی(نمایندگی روزنامه سراسری)، حسینعلی حسینی(مدیرمسئول)، رضا محمد میرزایی(خبرنگار)، آفرین پنهانی(خبرنگار) و علی قدرت نجفی(مدیرمسئول) به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و مجتبی ساکی، سجاد دالوند، حسن نجفوند، حسن ایزدی و سمیرا حسن‌زاده مقدم به عنوان اعضای علی‌البدل هیات مدیره انتخاب و معرفی شدند.

در همین رابطه، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان نیز تصریح کرد: در بخش بازرسان نیز فاطمه نعمت پور با ٤٧ رای و علی حسینی با ٣٦ رای به عنوان بازرسان اصلی و گلناز کمالوند با ٣٦ رای به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب و معرفی شدند.

انتخابات خانه مطبوعات لرستان

شیرزاد بسطامی ضمن تشکر از اعضای خانه مطبوعات لرستان که زمینه‌ برگزاری این انتخابات را فراهم نمودند، خاطرنشان ساخت: امیدواریم هیات مدیره‌ منتخب بتواند در مسیر توسعه و تعالی مطبوعات و نشریات استان، عملکردی موفقیت‌آمیز از خود به یادگار بگذارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه