English

در آیین اختتامیه؛

برگزیدگان نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان لرستان معرفی شدند/از مدیر خبرگزاری موج لرستان تقدیر شد

در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر، از برگزیدگان بخش‌های مختلف تقدیر شد.

برگزیدگان نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان لرستان معرفی شدند/از مدیر خبرگزاری موج لرستان تقدیر شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان لرستان که امروز دوشنبه، ۲۵ دی‌ماه به‌همت بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در سالن همایش‎های حوزه هنری استان لرستان برگزار شد، با اهدای لوح سپاس و هدایایی از منتخبان این جشنواره استانی تجلیل شد.

در بخشی از این مراسم از کبری حافظی همسر سیدنورخدا موسوی «شهید زنده لرستان» و همچنین پدر شهیدان فطرس تجلیل شد.

همچنین، سخنرانی سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، دکتر کوشکی مسئول بسیج رسانه لرستان و پخش کلیپی با عنوان «دیدار» با موضوع شهدا، از دیگر بخش‎های این مراسم بود.

در بخش اهدای جوایز نیز بنا بر رای هیات داوران، در بخش گزارش مهنوش ملکی، احمد تلوری و مهری میردریکوند، به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده و همچنین در بخش یادداشت مصطفی رباطی، محمد مهران‌نژاد و رضا زیودار و در بخش خبر نیز امید بیرانوند، امین زینی‌وند و پروانه نیازی، به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

بر اساس این گزارش، در بخش فیلم مستند فرهاد حاصلی، محمد ملکی و مهران یاراحمدی، در بخش عکس سجاد درویشی، کامین ملکی و امیر امیدنژاد رتبه های اول تا سوم را کسب کرده و در بخش تک عکس نیز عارف زیودار، امین آزادبخت رتبه های اول و دوم و اکبر حیدری و مهدی آزادبخت به‌صورت مشترک حائز رتبه سوم شدند.

امین ساکی جشنواره ابوذر

همچنین در بخش‌های مختلف این جشنواره، امین ساکی، لیلا محمودوند، بتول صادقی، سکینه بیرانوند، محمد فیضی، مرجان محمد‌پناه، میلاد شرفی، نورالدین احمدی، مصطفی قربانی، صیاد درگاه‌پور، فاطمه شاهیوند، فاطمه بیرانوند، عبدالرضا شهبازی، فاطمه حسینی، محمد رهبری‌نژاد، مهدیه فکوری، سعید سرشار، ابراهیم شریفی، فرج‌اله مرادی، محمد علی‌نژاد و سمیه مرادی، شایسته تقدیر شناخته شدند.

گفتنی است هیات داوران نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، امین ساکی مدیر خبرگزاری موج استان لرستان را شایسته تقدیر دانست.

امین ساکی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه