English

رئیس سازمان بسیج رسانه استان لرستان:

آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر هفته آینده برگزار می‌شود

عبدالرضا کوشکی گفت: آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر، 25 دی در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر هفته آینده برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، عبدالرضا کوشکی گفت: آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر، با حضور اهالی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان لرستان، روز دوشنبه 25 دی ماه سال جاری در سالن حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی خرم‌آباد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مرحله داوری این جشنواره به پایان رسیده است، افزود: در این جشنواره، از هر بخش تعداد 3 اثر به عنوان برگزیده معرفی خواهد شد.

کوشکی با اشاره به اینکه در بخش عکس این جشنواره 6 نفر برگزیده خواهد داشت، اظهار داشت: بخش عکس در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس برگزار شده است.

وی تصریح کرد: البته ممکن است هیات داوران جشنواره در برخی از بخش‌ها، اثری را شایسته تقدیر نداند و اینگونه اتفاقات در جشنواره‌ها اجتناب ناپذیر و بسته به نظر هیات داوران است.

وی با بیان اینکه آثار برتر برای شرکت در مرحله کشوری این جشنواره ارسال شده‍‌اند، اظهار داشت: مرحله کشوری نیز 27 و 28 دی ماه، با حضور برگزیدگان سراسر کشور در تهران برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان لرستان،  خاطرنشان کرد: شناسایی توانایی و توانمندسازی خبرنگاران استان، تقویت روحیه خودباوری، ارتقای دانش و سواد رسانه‌ای، ایجاد هم‌افزایی و ارتباط بین اصحاب رسانه استان و تلاش برای ارتقای جایگاه قلم در استان  از اهداف این جشنواره است که برای نخستین بار در استان لرستان برگزار شده است.

عبدالرضا کوشکی، با اشاره به محورهای برگزاری جشنواره، گفت: آزاد اندیشی، شناخت دشمن، مبارزه با تروریسم، مسائل صنفی خبرنگاران، عمل انقلابی( انقلابی گری)، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی و مبارزه با آسیب های اجتماعی، محورهای برگزاری این جشنواره است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان لرستان، اظهار کرد: بخش های جشنواره شامل خبر، عکس، مستند، کلیپ، گزارش، یاداشت و کاریکاتوراست، گفت: آثار اسالی باید از تاریخ آذر 95 تا آذر 96 تولید و منتشر شده باشند.

گفتنی است، تعداد یک هزار و 100 اثر رسانه‌ای استان لرستان در این جشنواره شرکت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه